سفرنامه های بندر سیراف

از نیلگون خلیج فارس تا شن‌های طلایی سواحل (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

با گسترش شبکه‌های مجازی لوکیشن‌ها و نقاط بسیار زیبایی از ایران، بیشتر از قبل معرفی شدند و با ورود بلاگرهای سفر و عکس‌های زیبایی که در صفحات اجتماعی خود قرار می‌دادند اشتیاق مردم را برای سفر به این نقاط دوچندان کردند. من نیز از این

Nedajrg

رکابزنی از دریایی ترین بندر جهان تا زیباترین جزیره ایران

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

مهم نیست به کجا سفر می کنی، مهم نیست آنجا چه می کنی، چگونه می روی، چه می خوری، چه می پوشی، حتی مهم نیست چه می بینی و چه نمی بینی، مهم نیست که پس از آمدنت چه می گویی، مهم این است که پیش از رفتنت که بوده

nazarian

صِیدِ دُرِّ یَتیمِ خَلیجِ فارس (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

صِیدِ دُرِّ یَتیمِ خَلیجِ فارس یا سفر بدون برنامه به جزیره ی ممنوعه     سفری که مارو تا جزیره ی دعوتنامه لازم ِ خارگ بُرد، از اون سفرهای پیشبینی نشده بود. حتی وقتی تهران رو، بدون هیچ مقصد مشخصی ترک میکردیم به ذهنمون هم نمیرسید سر از

تلخاتون

از کاخ اردشیر ساسانی تا سواحل نیلگون خلیج فارس

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

شب بود ، توی پذیرایی نشسته بودم ، همسرم مشغول آشپزی بود و بچه ها  پای تلویزیون ، لپ تاپ روی پام بود و داشتم  توی اینترنت چرخ می زدم ، ناگهان بلند گفتم آماده باشید تععطیلات بهمن ماه پیش به سوی بنود : همسرم و

nazarian

سفرنامۀ سیراف و گنبد نمکی جاشک

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

سفرنامۀ سیراف و گنبد نمکی جاشک صبح جمعه 22 دی ماه 1391 سراسیمه از خواب برخواستم و دلیل آن هم این بود که ساعت 6 صبح ساعت شروع حرکت به سوی سیراف بود اما من 06:20 بیدار شدم. خلاصه وسایلم را سریع جمع کردم و پدرم

saeedtrips

سفر به سیراف و عسلویه و پارسیان (تجربه سواحل هاوایی درایران)

مسابقه معرفی شهرها و جاذبه های ایران 96

سفربه سیراف وعسلویه و پارسیان (تجربه سواحل هاوایی درایران) سواحل جنوبی استان فارس وبوشهروهرمزگان از آبان ماه تا اخرفروردین باهوای خوش ومناظربکردریاوسواحل ماسه ای واب شفاف وزلال خودش خیلی هاروبه سمت خودش میکشونه امامتاسفانه هنوز بطورکامل به ظرفیتهای گردشگری این منطقه پرداخته نشده بنابراین بجزمردم این