سفرنامه های استان بوشهر

سفر زمینی 11 روزه با کودک به شهرهای جنوبی

با سلام و ارادت به همه دوستان و علاقه مندان به سفر و سفرنامه نویسی ،بنده از خوانندگان ثابت سفرنامه های دوستان در لست سکند هستم . تصمیم گرفتم یکی از سفرهایی که رفتم را مکتوب کنم و با دوستان به اشتراک بگذارم. قبل از

مهدی

بِپا به مسیرِ دهنِ کوسه نَیُفتی !!!

ما به این دلیل روی کره زمین زندگی میکنیم که سفر کنیم و از زندگی لذت ببریم ، به حرفهای کسانی که غیر از این میگویند گوش نکنید...عید نوروز برای خیلی از ما ایرانی ها طعم سفر میده و معمولا بهترین خاطره ها تو این

سعید همسفر

برویم همراه تنگه ها

میپرسم تنگه دَرزو مسیرش از کدوم سمته؟ مرد در حالی که داشت شیر کاکائو میخورد گفت با این ماشین که نمیتونید برید، بیایید با موتور من برید، ماشینونو بذارید تو خونه من. من که متعجب داشتم همسرجان رو نگاه میکردم که با کمال میل پیشنهاد

ماندانا
3.3

در آغوش کنگان

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

حرف دل : سفر یعنی تولد، یعنی زایش، درست مثل لحظه ای که نوزاد پا به جهان هستی میزاره و با تولدش،سفرش توی جاده های زندگی شروع میشه. راستشو بخواین سفر،برای من همیشه بمعنای همین تولد و زایش دوباره هس.وقتی پام رو تو جاده میزارم،انگار دارم

مجید

آب هایی به زلالی دریای مالدیو، کوه هایی به بلندی آلپ، همینجا در ایران

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

حدودا نیم ساعت روی آب بودیم و بعد...خدای من.... یک ساحل سفید پر از پرنده ...آب هایی که رنگ فیروزه در مقابل اون ها حرفی برای گفتن نداره....چشمام لحظه ای خیس شد و با خودم گفتم :" عجب خلقتی هستی انسان که وقتی گوشه ای

marysa
3.7

از نیلگون خلیج فارس تا شن‌های طلایی سواحل (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

با گسترش شبکه‌های مجازی لوکیشن‌ها و نقاط بسیار زیبایی از ایران، بیشتر از قبل معرفی شدند و با ورود بلاگرهای سفر و عکس‌های زیبایی که در صفحات اجتماعی خود قرار می‌دادند اشتیاق مردم را برای سفر به این نقاط دوچندان کردند. من نیز از این

Nedajrg

سفر به دُرّ یتیم خلیج فارس، جزیره خارک

در ادامه برنامه سفرم به جزایر خلیج فارس و پس از ناکامی چند سال گذشته برای سفر گروهی به خارک و پرس و جو های مداوم، از نیمه آذر از طریق شماره ای که در یکی از نمایشگاه های گردشگری (بوم گردی بندرگاه) گرفته بودیم

فائقه سلطان محمد
4.1

عسلویه شهری شیرین تر از عسل

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

عسلویه شهری شیرین تر از عسل  سفر، سفر ، و باز هم سفر سفر رفتن تنها انگیزه من برای گذروندن روزای سخت و شلوغه کاری هستش. من (فاخره) به همراه همسفر زندگیم (علیرضا) تصمیم به سفر تکمیلی ایران گرفتیم (ازین جهت تکمیلی که تموم استان ها رو

فاخره خادملو

سفر تنهایی به غرب استان هرمزگان

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

به نام خدا مقدمه سفر بین اینکه اول به جزیره کیش یا به غرب هرمزگان بروم مانده بودم ولی بعد که بلیط پرواز مشهد به عسلویه را با قیمت 1.300.000 تومان دیدم، عاقبت قرار شد اول به عسلویه و در آخر سفر به جزیره کیش بروم. روز اول: روز

Mahboubeh.kh

رکابزنی از دریایی ترین بندر جهان تا زیباترین جزیره ایران

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

مهم نیست به کجا سفر می کنی، مهم نیست آنجا چه می کنی، چگونه می روی، چه می خوری، چه می پوشی، حتی مهم نیست چه می بینی و چه نمی بینی، مهم نیست که پس از آمدنت چه می گویی، مهم این است که پیش از رفتنت که بوده

nazarian

عسلویه خود خود بهشت است

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

من عاشق جنوب کشورم هستم و هر سال لحظه شماری می کنم برای رسیدن فصل پاییز تا سفرهام رو به سمت جنوب شروع کنم. از اونجایی که قبلا جزایر جنوبی و بندر عباس و چابهار رو دیده بودم، این دفعه قصد داشتم تا بوشهر رو

فرفره سفر پیشه

صِیدِ دُرِّ یَتیمِ خَلیجِ فارس (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

صِیدِ دُرِّ یَتیمِ خَلیجِ فارس یا سفر بدون برنامه به جزیره ی ممنوعه     سفری که مارو تا جزیره ی دعوتنامه لازم ِ خارگ بُرد، از اون سفرهای پیشبینی نشده بود. حتی وقتی تهران رو، بدون هیچ مقصد مشخصی ترک میکردیم به ذهنمون هم نمیرسید سر از

تلخاتون

سفری کامل به جنوب ایران (سفرنامه ایران)

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

من بهادر هستم ، یک ایرانگرد که شما را از نیلوفرها تا عطر نان برنجی در کرمانشاه همراه می برم.آبانماه ۹۸ بود. دوباره چند تعطیلی پشت سرهم در تقویم داشتیم. من سه روز مرخصی هم گرفتم و ترتیب یک سفر کامل به جنوب کشور را

امیربهادر

رکاب‌زنی با ریتم خیام‌خوانی؛ دوچرخه‌سواری از بوشهر تا بندرعباس

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

منصور ضابطیان در کتاب «مارک دو پلو» می‌نویسد: "هر کسی را چیزی به جایی می‌رساند، شاید وسوسه‌ی یک نگاه یا تصویری دل‌انگیز یا تصوری موهوم. هر کسی را چیزی وسوسه می‌کند تا کوله‌پشتی‌اش را بردارد و بار سفر ببندد به جایی و این‌بار ..." باید

الهام قربانی

از کاخ اردشیر ساسانی تا سواحل نیلگون خلیج فارس

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

شب بود ، توی پذیرایی نشسته بودم ، همسرم مشغول آشپزی بود و بچه ها  پای تلویزیون ، لپ تاپ روی پام بود و داشتم  توی اینترنت چرخ می زدم ، ناگهان بلند گفتم آماده باشید تععطیلات بهمن ماه پیش به سوی بنود : همسرم و

nazarian

خوشا شیراز و وضع بی مثالش

مقاصد : بوشهرشیراز
سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

خوشا شیراز و وضع بی مثالش      خداوندا نگه دار از زوالش سلام خدمت همه دوستان عزیز اردیبهشت ماه سال 97 بود که به پیشنهاد خواهر خانمم تصمیم گرفتیم نیمه شعبان که مصادف با 12 شهریور ماه 97 بود به واسطه فصل گلاب گیری سفری به میمند فارس

محسن خرمایی پور

سفرنامۀ سیراف و گنبد نمکی جاشک

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

سفرنامۀ سیراف و گنبد نمکی جاشک صبح جمعه 22 دی ماه 1391 سراسیمه از خواب برخواستم و دلیل آن هم این بود که ساعت 6 صبح ساعت شروع حرکت به سوی سیراف بود اما من 06:20 بیدار شدم. خلاصه وسایلم را سریع جمع کردم و پدرم

saeedtrips

از جنوب تا شمال ایران

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

عرض ادب و احترام خدمت همه دوستان عزیز . مهرماه 1397 بود که به اتفاق همسرم ، پسر عموم ، خانمش و دخترشون ( پریسا ) تصمیم گرفتیم سفری یک هفته ایی به شمال کشور داشته باشیم.همان موقع تقریباً تمام شمال کشور درگیر سیلاب بودند و

محسن خرمایی پور

سفری متفاوت با طعم سیل به سواحل مکران-چابهار 1398

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

سفری متفاوت با طعم سیل به سواحل مکران-چابهار 1398 سفر نوروزی به هفت استان ایران و فرار از سیل پیش بینی نشده ی سال 1398.   نویسنده: لیلا موحدیان   هر سفر، تقدیری مخفی در خود پنهان کرده است که مسافر از آن بی خبر است.   روز اول نوروز امسال قصد سفر

لیلا موحدیان

تجربه همزمان آرامش و هیجان در شهر منابع عظیم نفتی و گاز ایران - عسلویه

مقاصد : عسلویه
سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

چندی پیش برای تفریح قصد سفر به اطراف شیراز را داشتم که به دلایل مشغله کاری امکان پذیر نشد. اما باعث شد با گروهی آشنا شوم تا چنین سفر پرهیجان و لذت بخشی را در شهر گرم و صنعتی عسلویه تجربه کنم. زمانی که تبلیغ