سفرنامه های دامبولا

تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ

سریلانکا، سرزمین بوداهای عظیم و کهن

درود برشما ، من سمیرا هستم از کرمان ، این اولین سفرنامه ای هست که مینویسم و امیدوارم که دوستش داشته باشین ، قبلا هم سعی کرده بودم سفرنامه چین رو بنویسم که متاسفانه ناتمام ماند ، ولی این بار عزمم رو جزم کردم که

سمیرا_سفر

دور جنوبی سریلانکا در 10 روز

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

خب این اولین سفرنامه رسمی منه کلا اولین سفرنامه منه .من اساسا ادم بنویسی نیستم. الانم بحث جایزه در میون نبود در حال نوشتن نبودم. دیگه سفر خرج داره!! قبل شروع سفرنامه یکم درباره خودم بگم مثل اول کتابا "درباره نویسنده " اینجانب پریسا یوسف زاده

پریسا یوسف زاده راویزی
4.3

مادو، بهشت را نشانم بده

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

مادو بهشت را نشانم بده شنبه 6 فروردین 1401 تقریبا دو ساعتی میشد که از پرواز کلمبو به دبی پیاده شده بودیم کوروش با بی حوصلگی داشت با لپ تاپش ور میرفت و هرزگاهی زخم دستش رو میخارید زخمی که مطمنا به این زودی ها فراموشش

یاسر

دختری در سریلانکا با چمدون

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

دختری در سریلانکا با چمدون   سلام به دوستداران سفر و ماجراجویی.خیلی خوشحالم که میتونم در این سفرنامه تجربیات خودم رو در اختیار دیگران بگذارم. چون معتقد هستم هر کسی که سراغ سفرنامه های یک مکانی میره صرفا برای لذت و تفریح این کارو نمیکنه .بلکه نیاز

safaryar
ادامه مطلب

با سرندپیتی تا سرندیپ (سفرنامه سریلانکا) (6 قسمت)

با سرندپیتی تا سرندیپ (سفرنامه سریلانکا) همراه با ارائه راهکارهائی برای کاهش چشمگیر هزینه سفر و معرفی جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده سریلانکا هواپیما آرام آرام از پارک خارج شد و پس از تاکسی به ابتدای باند پروازی رسید. به ناگاه سرعت زیاد شد و دیگر لرزش

محمد جعفری

سفر به سریلانکا در 13 روز

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

درود بر دوستان عزیز قصد دارم در مورد اولین سفر خارج از کشورم به صورت بک پکری به کشور زیبای سریلانکا خدمت شما عزیزان توضیح بدم امیدوارم در پایان سفرنامه اطلاعات لازم جهت سفر به این کشور کوچیک و البته  دوست داشتنی رو بدست بیارید. خدمت شما