سفرنامه های دوحه

جام جهانی دیس وی

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۲

به نام خدا فوتبال …چیه این واژه جادویی که همه عاشقشن!؟ ۲۲ نفری که توی مستطیل سبز رنگ سر یه توپ نود دقیقه با هم کلنجار میرن تا بتونن گل بزنن فقط همین. نه! فوتبال یعنی زندگی! فوتبال یعنی هیجان یعنی عشق یعنی افتخار و غرور.

محمدرضا غفوری

خاطرات فراموش نشدنی اولین سفر اروپایی ما به یونان و ايتاليا (قسمت اول) (4 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

خاطرات فراموش نشدنی اولین سفر اروپایی ما به یونان و ايتاليا (قسمت اول) « ... و دیدم که سفر وسیله دیگری است برای خود را شناختن. این که "خود" را در آزمایشگاه اقلیم‌های مختلف به ابزار واقعه‌ها و برخوردها و آدمها سنجیدن و حدودش را به

زهرا شهابی

سفرنامه قطر: بیست وچهار ساعت در دوحه

مقاصد : دوحه
مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

سفرنامه قطر: بیست وچهار ساعت در دوحه با سلام به دوستان و همراهان لست سکند گزارشی که خواهید خواند شرح اقامت یک شبانه روزه ام در شهر دوحه پایتخت قطر میباشد. اول قصد نوشتنش را نداشتم ولی بعدا که دیدم در سایت لست سکند سفرنامه ای برای

100safar

سفری هیجان انگیز به نیمه جنوبی مروارید اقیانوس هند

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا   مقدمه: سریلانکا  جزیره کوچکی است به شکل یک قطره آب در جنوب هندوستان و احاطه شده با اقیانوس هند که از قدیم الایام به دلیل داشتن سنگ های قیمتی معروف بوده است, ولی امروزه در همه جای دنیا این کشور را نه به

مریم کریمی

از کارون تا چائوپرایا !

مسابقه سفرنامه نویسی 96

از كارون تا چائو پراديا ! سفر مثل ازدواج است ! بزرگترين اشتباه در آن،  اين است كه  فكر كني همه چيز تحت كنترل توست.  (جان اشتاين بك) آفر(حراج) از نوع قطري همه چيز از يكي از آخرين روزهاي دي ماه 94 شروع شد، يك ايميل وسوسه كننده از