سفرنامه های انگلستان

روزهای رنگارنگ کریسمس از آتن تا ولز (4 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

هر چیزی که تو ذهنمون تبدیل به باور بشه تو زندگیمون تبدیل به واقعیت میشه     اینجا مینویسم از سفری متفاوت با سفرهای گذشته ام ، تفاوت این سفر برای من تو رنگها بود رنگهای شاد و گرم تو روزهای سرد زمستون به چند شهر مختلف در نقاط پراکنده

َA Ri

ادینبرا، شهری به جا مانده از قرون وسطی

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

"اسکاتلندی ها گمان می کنند که ادینبرا پایتخت آن هاست، آنها خیلی خودخواهند، ادینبرا متعلق به همه دنیاست." رابرت لوئیس استیونسون   اِدینبرا که در ایران به اشتباه اِدینبورگ خوانده می شود، و از قرن پانزدهم به عنوان پایتخت کشور اسکاتلند انتخاب شده؛ شهری تاریخی است با بافت

محمد صادق

سفرنامه لندن و ادینبرا

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سفرنامه لندن و ادینبورگ سفر ما در 23 شهریور تا 6 مهر 1396 انجام شد. حدود 3 ماه پیش از آن دعوت نامه ای از یکی از شرکت های معتبر انگلیسی برای شرکت در یک سمینار به دستمان رسید و با ارائه آن به سفارت توانستیم

محمد صادق

بریتانیا سرزمینی شگفتی ها (بخش اول: سفر به لندن شهر افسانه ها) قسمت اول (2 قسمت)

مقاصد : لندن
مسابقه سفرنامه نویسی 96

از اونجایی که تا کنون هیچ سفرنامه این در این سایت از کشور بریتانیا ندیم بر این شدم تجربه خودم و همسرم از این سفر رو با شما همراهان عزیز به اشتراک بزارم. برای همتون سفرهایی سرشار از تجربه و شادی آرزو دارم بریتانیا میزبان بزرگترین