سفرنامه های گوا

سفر به هندوستان، کشور شگفت‌انگیز

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

من خوش شانس بودم که سال ها از سفرهای خانوادگی و سفرهای انفرادی زیادی لذت بردم. هیچ چیز اما قابل مقایسه با تجربه سفر من در هند نیست. هرگز به اندازه تجربه سفرم به هندوستان الهام نگرفته ام و در عین حال اینقدر ذوق زده

سیدمحمدکاظم خطیبی
4.1

الف تا ی سفر به گوآ ( به همراه تجربه 5 سال زندگی در این شهر )

مقاصد : گوا
سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام خدمت دوستان دوستدار سفرامروز میخوام درمورد سفری که در مرداد سال 1397 همراه با دوستانم انجام دادیم براتون بنویسمسفر به گوآبا توجه به اینکه بنده به مدت 5 سال در این شهر زندگی میکردم شاید بتونم اطلاعات خوبی از سفر به این مکان به

سهیل کدخدازاده

سفرنامه گوا با چاشنی دهلی و تاج محل

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

هر ساله اوايل دي ماه زمان برنامه ريزي براي مسافرت نوروزي ما است و هميشه اولويت من براي سفرهاي نوروزي بعد از يك زمستان سرد در اردبيل اقامت در يك كشور گرمسير است. انتخابها هم محدود هستند تايلند و امارات متحده عربي كه قبلا سفر

سعید اسلامی نمین

هند، مگر می‌شود اینقدر تفاوت

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

با سلام خدمت همه ی لست سکندی های عزیز بهتر است سفر نامه ام را از انجایی شروع کنم که در اواخر تابستان بود که اعلام کردند دیگه ارز 4200 تومانی برای خرید بلیط هواپیما داده نمیشود و از انجا که عاشق سفر بودم و فکر