سفرنامه های اندونزی

سفری رویایی به بالی دوست داشتنی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

با ارزشترین و بزرگترین دستاورد سفر، تجربه چیزهای جدیدیست که در هیچ کتابی نوشته نشده است. عشق به سفر در وجود همه ما وجود داره، اما بعضی از مردم اونو کشف میکنن و پرورش میدن و بعضی ها هم تسلیم محدودیت ها و شرایط جامعه میشن.   خیلی

بهاره گل محمدپور

بالی سرزمین عشق

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

به هر سو که میخواهی شرق غرب شمال یا جنوب برو.اما هر سفری که آغاز میکنی را سیاحتی به درون خود بدان! آنکه به درون خود سفر میکند سرانجام ارض را طی می کند.   من این سفرنامه رو در روزهای قرنطینه می نویسم روزهایی که سفرهای

س مهدوی

از غرق شدن کشتی در آب های اندونزی تا گم شدن در معابد کامبوج

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

چشم هایم رو میبندم و خودم رو توی معابد انکوروات تماشا میکنم که قدم میزنم و لذت میبرم. همه چیز از دیدن فیلم مستند انکوروات و فیلم سینمایی مهاجم مقبره شروع شد و با خواندن یک کتاب تاریخی از وقایع خمرهای سرخ به اوج رسید و

S@N@Z

فریاد کودکانه ساما ساماااااا (سفرنامه بالی) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

فرياد کودکانه ساما سامااااااااا كجاي دنيا توريست‌ها رو يك شبانه روز كامل، داخل هتل حبس مي‌كنن؟! كجاي دنيا توريست‌ها يك روز در سال، حق بيرون رفتن از هتل رو ندارن و در اون روز همه، از جمله مردم محلي هم بايد داخل خونه هاشون بمونن و

تهمینه م

بالی بهشت زمینی

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

مدتی بود که اسم بالی از هر گوشه کنار به گوشمان مي‌رسید. تا این که یک روز وقتی همسرم به خانه آمد هیجان زده و خوشحال برای من از عکس هایی گفت که  وقتی پیش یکی از دوستانش رفته بود، دیده بود. برایم از زیبایی های

افسانه فرد

برنامه ریزی برای سفر اقتصادی به بالی

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام خدمت تمامی دوستان لست سکندی این دومین سفرنامه بنده در این سایت است که امیدوارم راهنمای خوبی جهت یک سفر کم هزینه و اقتصادی برای این شهر زیبا واقع در کشور اندونزی باشد. ناگفته نماند که از پرداختن به حاشیه همچون احساسات و یا اتفاقات

m.z

بالی، شلوغ شیرین

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

بنام خدا بالی، شلوغ شیرین از خانه و مان  به یاد ناید ، آن را که چنین سفر مهیاست   "مولوی" و چقدر زیاد این بیت در مورد سفر به بالی صادق هست! بعد از ماه های سختی که پشت سر گذاشته بودیم، به شدت احتیاج به یه سفر داشتیم

So2Di

بالی هر آنچه که میخواهی اینجاست

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سلام به دوستای خوب لست سکندی  ازاونجایی که برای خودم برنامه ریزی سفر یکی از لذتبخش ترین کارهاست و قبل سفر حسابی از سفرنامه ها اطلاعات کسب میکنم دوست داشتم با نوشتن این سفرنامه من هم بتونم تجربیاتم رو با دوستای سفردوستم به اشتراک بذارم .شاید

شادمان

سفرنامه بالی -پروازی از هتل اسپیناس پلاس به بهشت خدایان (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

بعد از ظهر روز پنجشنبه 12 بهمن 96 بعد از ظهر روز پنجشنبه بود. کت و شلوار خود را پوشیده و آماده رفتن می شدم .خیلی هیجان داشتم. چندیست که منتظر چنین روزی بودم، حالا آنروز فرا رسیده، از خانه بیرون رفته، سوار ماشین شده و

کریم شقاقی

بالی; خاطره ای جاودان

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سلام به دوستان و همراهان عزیز سایت لست سکند و همینطور دوستداران مسافرت سفرنامه پیش رو که امیدورام مورد توجهتون قرار بگیره و اگاهی شما رو از جزیره بالی بالا ببره مربوط به سال پیش و تاریخ 13 اذر سال 96 هست که من به همراه

مهدی عسکری

بالی و دیگر هیچ

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

به نام خدا   نمی دونم نقطه آغاز سفر کجاست.  اونجا که رو تخت درازکشیدی، کره زمین رو میچرخونی و نگاه میکنی، اونجا که تصمیم نهایی رو میگیری یا اونجا که هواپیمات تیک آف می کنه. برای خانواده سه نفره ما از اونجا شروع شد که تصمیم گرفتیم که

غزاله تندکار

بهشت نیم کره جنوبی

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

در این سفرنامه خواهید خواند: -کنسل شدن پروازهای تای -صفویان -صفرهای بی پایان -گرفتن انتقام قطعنامه گلستان وترکمانچای از روس ها توسط بنده -ubud زیبا -یخ زدن من در فرودگاه -حس تلخ حقارت -سنگاپور و چشم های گرد من -استخر هتل مارینا -از اوج قدرت تا ... -شکم گردی در محله عرب ها -سنتوزای حوصله سربر -روز پرواز

رامین رمضانپور

بالی بهشت خدا بر روی زمین ( قسمت اول - ابود ) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

نکات کلی : قبل از هر چیز میخوام بگم که قصد دارم این سفرنامه رو خیلی سلیس و روان بنویسم و از نوشتن متن رسمی خوشم نمیاد . چون نمیخوام خواننده ها حس نامه رسمی خوندن بهشون دست بده و میخوام با لذت بخونن . من سعی

مهشید پرتوی

بالی، بهشت افسانه ای

مسابقه سفرنامه نویسی 96

قبل از شروع سفرنامه، بابت اشتباهات نگارشی از خوانندگان عزیز پوزش میخوام و همچنین از سایت وزین لست سکند کمال تشکر رو دارم. در مورد بالی جزیره خدایان، بهشت افسانه ای و زیباترین جزیره اندونزی، تنها گوشه ای از القاب جزیره ای است که در اندونزی جا

طاهره رضازاده

سفر به سرزمین خدایان بی انتها (سفرنامه بالی) - قسمت اول (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

غروب خورشید را که در ساحل به تماشا می ایستی ، نَفَسَت به شماره می‌افتد ، گلویت میگیرد و سرخی اش چنگ میزند به سینه ات ! دست در بغل ، ایستاده در ساحل جیمباران ، خیره به محل تلاقی خورشید و دریا ؛ مانده

مجید میرزادی

سفر به تفرجگاه اروپاییان، بالی (سفرنامه)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

بالی یکی از جزایر کشور اندونزی واقع در جنوب شرقی آسیا و جنوب خط استواست که نزدیک به استرالیا قرار دارد.از لحاظ زمانی 4ساعت و نیم از زمان ایران جلوتر است. یعنی اگه تهران ساعت 13:30 باشه اونجا ساعت 18:00 خواهد بود. بافت شهر بسیار

پروا محمودی

سفرنامه بالی (زیبای ناشناخته)

مقاصد : بالی

با سلام خدمت همه دوستان و سفر دوستان عزیز در ابتدا لازم که از اساتید بزرگوار به خاطر نگارش محاوره ای و غلط های املایی احتمالی عذرخواهی کنم . راستش من اصلا اهل نوشتن نیستم هدف من از نوشتن این سفرنامه نبودن اطلاعات کافی

مسافر در سفر

سفرنامه دریاچه توبى (اندونزی)

مقاصد : اندونزی

یکى از بکرترین سفرهایى که داشتیم یک سفر پنج روزه به بزرگترین دریاچه آتشفشانى دنیا در سوماتراى شمالى در اندونزى به نام دریاچه توبىٰ بود. اول از همه عذرخواهى مى کنم چون آن زمان در فکر نوشتن سفرنامه نبودیم، عکسهاى کمى که قابل ارائه در

سفرنامه بالی و سنگاپور

سلام خدمت دوستان و با تشکر از سایت لست سکند که باعث آشنایی با شما دوستان اهل سفر شد. تابستان شده بود و به شدت بوی سفر توی سرم پیچیده بود و اینکه کجا برم به شدت سر در گمم کرده بود تا اینکه

الهه ر

بالی: بهشتی روی زمین(سفرنامه)

بعد از کلی گشتن شاید نزدیک به -4 5ماه سفرنامه خوندم و کلی اطلاعات جمع کردم که کجا رو برای سفر اتخاب کنم وافعا سفرنامه ها خیلی کمکم کردند که هزینه ای که میکنم واقعا به صرفه باشه و هیجان و لذت به همراه داشته