سفرنامه های جلفا

سفری جذاب به خطه آذربایجان

شهر تبریز است و پیر روزگار           سرگذشت او بهین آموزگار بعد از سفر به آذربایجان غربی که در آینده سفرنامه اش رو خواهم نوشت، تصمیم گرفتیم به آذربایجان شرقی سفر کنیم. چند سال قبل به تبریز سفر کرده بودم ولی اینبار علاوه بر تبریز قصد سفر

مریم اسدی

ارمنستان با کراس کانتری (2 قسمت)

تا جایی که یادم می آید از همان کودکی عاشق دوچرخه و دوچرخه سواری بودم. طبیعت را هم دوست داشتم و بارها با دوچرخه  کودکیهایم به دل طبیعت می زدم و آنقدر که سن من اجازه می داد از خانه، محله و شهر دور می

محسن

سفری پرماجرا به ایروان با ماشین شخصی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

بسم الله الرحمن الرحیم مقدمه کرونا همه چیز را تعطیل کرده بود تا چه رسد به سفر .دو سالی بود مسافرت نرفته بودیم و بسیار مشتاق سفر بودیم . با فروکش کردن پاندمی کرونا مرزها کم کم در حال بازگشایی بودند و ما هم در اندیشه

سعید بهشتی
3.6

سفری به شیرینی باقلوا (سفرنامه تبریز و اردبیل)

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش هم حالمان را خوب می کند، ولی باز هم شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟ سلام به همه دوستان اهل سفر برای بار دوم سفرنامه ام را به نگارش در میارم تا برنامه ریزی که

مامان دیانا

آذربایجان ورای آنچه شنیده اید

سفرنامه نویسی داخلی - ایران ( دفعه اولی ) 97

سفر تنها برای تفریح نیست. سفر کشف ناشناخته ها نیست. سفر کشف واقعیت درونی خود ماست. شناخت ناشناخته های خودمان. قرار نیست همیشه سفر برای فرار از سختی روزهای کاری و مشغله ها باشد. قرار نیست حالا که تابستان است و بچه ها مدرسه نمی روند