سفرنامه های کرمان

روز های به یاد ماندنی سفر کرمان

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۲

سلام به عزیزان این اولین سفرنامه من هست که می نویسم خودم از خوانندگان لست سکند هستم و در سفرهام کمک بسیار خوبی برام بود وتوانستم از سفرنامه های دوستان چه در زمینه هتل وچه در مورد اماکن دیدنی و یا رستوران های خوب  استفاده

سمیه سپهری
3.8

سفر زمینی به دور تا دور ترکیه با 206

اسب من یه پژو ۲۰۶ قدیمی هست و این داستان سفر احمقانه من به ترکیه ست! سفری که هر لحظه اش از خودم می پرسیدم: واقعا داری چه غلطی می کنی؟! چند سال پیش و اون زمان ها که هنوز قیمت ها ده بیست برابر

مهدی فنائی

سفر ایرانگردی و ماجراجویی 14 نفره

سلام خدمت همه لست سکندی های عزیزم، میخوام تو این سفرنامه همه کسایی که این سفرنامه رو میخونن رو با خودم همسفر کنم .امیدوارم با نوشتن این سفرنامه بتونم کمک کوچیکی به شما دوستان عزیزم جهت سفرهای داخلی زمینی طولانی پیش روتون داشته باشم و

هما یزدویی
3.8

سفر به چابهار همراه با چالش بنزین

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

سفر ما در تاریخ هجدهم شهریور 1401 شروع شد، من ،همسرجان و مادرشوهرجان ...ساعت ده دقیقه به چهار از خانه خارج شدیم و ساعت 1 شب رسیدیم کرمان، شب رو کرمان تو پارک مسافر که در ورودی شهر قرار داره چادر زدیم، حوالی ساعت شش

ماندانا
2.8

در جستجوی مالدیو در شرقی‌ترین نقطه ایران (سفرنامه کرمان- چابهار)

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

در جستجوی مالدیو در شرقی‌ترین نقطه ایران   در جستجوی تکه‌های گمشده‌ام دنیا را گشته‌ام... اما حالا، بعد از سال‌ها او که می‌رود، می‌آید و گاهی می‌نویسد، من نیستم! من، گمشده‌ام و تکه‌تکه‌هایم در سراسر جهان جا مانده‌اند... (هدا تورنگ)   ساعت 8 یکی از شب‌های سرد ر بهمن ماه 1397، در حالی

زهره دشتی

سفری متفاوت با طعم سیل به سواحل مکران-چابهار 1398

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

سفری متفاوت با طعم سیل به سواحل مکران-چابهار 1398 سفر نوروزی به هفت استان ایران و فرار از سیل پیش بینی نشده ی سال 1398.   نویسنده: لیلا موحدیان   هر سفر، تقدیری مخفی در خود پنهان کرده است که مسافر از آن بی خبر است.   روز اول نوروز امسال قصد سفر

لیلا موحدیان

سفر از دروازه خورشید تا قلب گرمای زمین - چابهار تا کرمان

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

بنام خداوند جهان آفرین سفر از دروازه خورشید تا قلب گرمای زمین - چابهار تا کرمان   سفری به سرزمینی که هر روز زودتر از تمام ایرانیان  به خورشید سلام می دهند و چه بسا بخشی از خونگرمی وصف ناپذیرشان از این  رو باشد . سفر به دیار باغ

حسین فرازفر

آسمان پرستاره کلوت (سفرنامه کرمان)

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

کبوترخانه جان‌ها از او معمور گشت          پس چرا این زیره را من سوی کرمان می‌برم تقویم را ورق میزنم تا عید چند هفته ای مانده است و طاقتم طاق شده است. سفر، سفر، دلم سفر میخواهد. اما امان از جیب خالی و

مریم رجایی

سفرنامه چابهار تابستان 97

سفرنامه نویسی داخلی - ایران ( دفعه اولی ) 97

به نام خدا سفرنامه چابهار  ما یک گروه 5 نفره سفر داریم که اهل قم هستن و  سالی چند بار باهم میریم ایرانگردی و سعی میکنیم جاهایی که کمتر مسافر میره رو ببینیم. از مدتها قبل برنامه چابهار رو داشتیم.چابهار یکی از شهر های جنوب شرقی استان

ساره سلطانپور

سفرنامه زمینی از کاشان به چابهار-روستای دَرَک

سفرنامه نویسی داخلی - ایران ( دفعه اولی ) 97

خلاصه سفر: مبدا کاشان؛ سفر زمینی با سه ماشین سواری؛ تعداد همسفران 11 نفر؛ طول مسیر رفت و برگشت 1600 کیلومتر یعنی حدودا 16 ساعت؛ بعلاوه 400 کیلومتر رفت و برگشت به درک و باغ میوه های گرمسیری و گردش در شهرها. تعداد روزهای سفر: گردش داخل ایرانشهر، چابهار، روستای درک،

حسین محمدنظامی

سفر به روستای کشیت در دل کویر لوت (سفرنامه)

مقاصد : کرمان
مسابقه معرفی شهرها و جاذبه های ایران 96

جمعه سوم دى ماه هزار و سیصد و نود و پنج، همراه پنج نفر از دوستان راهى یک سفر یکروزه از کرمان به این روستا شدیم. کویر لوت با توجه به گستردگى، گرماى شدید و بى آبى، مکانى غیر قابل سکونت، یکى از اسرارآمیزترین نقاط