سفرنامه های کوالالامپور

تم آوای کلیسا، وهم نجواهای بودا، ورد معبدای هندو (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

به ياد صبح اميدی که با لبخند زيبايت **** غبار غصه هايم را زدودی چشم بادامی! شبی که چشمهايم خاطراتم را ورق ميزد **** تو در خواب و خيالم هم نبودی چشم بادامی! *  به نام خالق باران و زیبایی * بخاطر ایام محرم بازار یک هفته

سعید همسفر

سفرنامه دوستداشتنی ما به مالزی

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

با توجه به نگرانی در خصوص شلوغی خیابان‌ها ساعت 17 به مقصد فرودگاه ماشین گرفتیم، هم نرم افزار تپسی و هم نرم افزار اسنپ را امتحان کردیم برآورد هزینه اسنپ 72 و تپسی 52 هزار تومان بود و خب طبیعتاً ما از نرم افزار تپسی

بهاران

از نیویورک آسیا (سنگاپور ) تا کوالالامپور (مالزی) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

قسمت اول : سنگاپور سلام خدمت همه سفردوستان عزیز ابتدا بابت طولانی بودن سفرنامه از همه شما عذرخواهی میکنم ولی تمام سعی خودم را برای یک سفرنامه خوب و ارائه اطلاعات جامع کردم و از قرار دادن نقشه های اضافی که با یک سرچ ساده در اینترنت

محسن خرمایی پور

سفری ماجراجویانه به شهرهای مالزی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

به نام خدا سفری ماجراجویانه به شهرهای مالزی باسلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز سایت لست سکند و عرض خسته نباشید به مدیریت و عوامل سایت دوست داشتنی و محبوب لست سکند. سفرنامه پیش رو حاصل تجربیاتی بود که در طول سفر به مالزی در دی ماه

1 مسافر

سفری با حال و هوای کریسمس به مالزی سنگاپور

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

با سلام.این اولین سفرنامه ای که من مینویسم امیدوارم کم و کاستی ها را ببخشید.حدودا  3 سال به خاطر کنکورم نتونستیم به جایی سفر کنیم. ولی در پاییز سال 98 موقعیت فراهم شد و درنهایت از بین تور مالزی_سنگاپور و چین گزینه اول را انتخاب

ملیکا

سفر به مالزی- کوآلالامپور

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

اواسط آذرماه 98 بود که سفر ما (من به همراه همسر و پسر 2ساله ام ) به مالزی آغاز شد. ما با پرواز مستقیم ماهان ساعت 10 شب تهران را به مقصد کوآلالامپور ترک کردیم. طبق اعلام خلبان 7 ساعت و 20 دقیقه در راه بودیم

حمیدرضا شمالی

سفرنامه مختصر و مفید به کوالالامپور

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سفرنامه مفید و مختصر 8 روزه به مالزی: سلام به دوستان عزیزم. سفرنامه من در واقع نکته برداری های سفرنامه های دوستان عزیزی ست که لطف کردند سفرنامه هاشون رو نوشتند و باعث شدند ما سفری به صرفه داشته باشیم و از زمانمون به خوبی استفاده

ghazaaleh

"سفری میان دو خواهر خوانده، از اصفهان تا کوآلالامپور" (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

پاییز 1397 بود. کمی دورتر ماشین را پارک کرده و هم چون همیشه پیاده به مقصد میرویم. در راه به کوآلالامپور رسیدیم. خیابان کوآلالامپور. خیابانی در قلب شهر گنبدهای فیروزه ای، اصفهان زیبا. خیابانی در مجاورت چهارباغ عباسی، با کمی فاصله از سی و سه

فاطمه اعرابی

سفرنامه کامل از کوالالامپور و اقامت در هتل تراول لوج (3 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

به نام خدایی که جهانی زیبا برای گشت و گذار آفرید مالزی,لذت بی انتها,تجربه ای ناب بر خلاف معمول که دوست دارم خاطرات سفر را در ذهن و قلب خودم حفظش کنم,بعد از 3 هفته که از بازگشتم از این سفر اعجاب انگیز میگذره تصمیم گرفتم سفرنامه

مریم شریف

۱۳ روز کوله گردی حیرت انگیز در مالزی: از مسافرخانه و خانه محلی‌ها تا هاستل و هتل چهار ستاره

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

یک نگاه به دوقلوهای به هم چسبیده کردم که حالا قدیمی شده‌اند و مثل قبل شماره یک بهترین‌ها را به سینه ندارند و  یک نگاه دیگر به برج پیش‌ساخته کردم که قرار است دوباره شهر را به کلوب بهترین‌ها برگرداند. آنجا بود که تلاش تباه

AmirHP

رویای سبز ( سفرنامه مالزی و کامبوج ) پاییز 98 (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

“دنیا مثل یک کتابه و کسانی که سفر نمی‌کنند تنها یک صفحه از این کتاب رو میخونن “ سنت آگوستین چه رویاهایی می آیند زمانی رو به یاد میارم که هنوز اونقدر بزرگ نشده بودم که سفرنامه خوندن تفریح مورد علاقه ام باشه. اما به طرز عجیبی میخکوب

ستاره

بالی بهشت زمینی

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

مدتی بود که اسم بالی از هر گوشه کنار به گوشمان مي‌رسید. تا این که یک روز وقتی همسرم به خانه آمد هیجان زده و خوشحال برای من از عکس هایی گفت که  وقتی پیش یکی از دوستانش رفته بود، دیده بود. برایم از زیبایی های

افسانه فرد

سفر خانوادگی به کوالالامپور شهر رنگ‌های چشم‌نواز، سنگاپور پدر مدرنیته آسیا

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

کوالالامپور شهر رنگ‌های چشم‌نواز، سنگاپور پدر مدرنیته آسیا  سلام، از اونجایی که خوندن سفرنامه ها به من کمک زیادی تو این سفر کرد تصمیم گرفتم تا برای اولین بار منم سفر نامه بنویسم تا شاید خوندن این سفرنامه به شما هم کمک کنه. سفر من و خانوادم

MitraBvh

از مارماريس تا كوالالامپور-تابستان 98

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

از مارماريس تا كوالالامپور- تابستان 98 چند سالي هست كه براي مسافرت تابستوني يكي از شهرهاي ساحلي تركيه رو انتخاب ميكنيم كه يك هفته اي ريلكس كنيم و براي شروع دوباره پر انرژي باشيم. امسال طبق سنت هر سال،  قرعه به نام مارماريس افتاد. شهري كه

ليدا

سفرنامه سنگاپور - مالزی

با سلام به همگی ، از ابتدا قصد نوشتن سفرنامه را نداشتم اما چون یکی از دوستای خوبم میخواست بره سنگاپور و میگفت مطالب موجود در سفرنامه ها نتونسته سوالاتش را پاسخ بده و از من میپرسید ، تصمیم گرفتم ، تجارب خوب و بد

ایمان اورعی

مالزی آرام، مالزی ناآرام

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

هدف از نوشتن این سفرنامه ادای دینی هستش به تمام 40 نفری که خاطرات سفر خودشون رو در این سایت ثبت کردند و باعث شدند افرادی مثل ما با خوندن این سفرنامه‌ها با خیال راحت به سفر به مالزی، با دغدغه کمتر و بدون وابستگی

ح م

سفر به مالزی در خرداد 98

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

13 خرداد 98 به واسطه تعطیلات پیش رو، به همراه همسرم تصمیم گرفتیم به مالزی سفر کنیم. علت اینکه این کشور رو انتخاب کردیم، تنوع ملیت هایی بود که در یک جا کنار هم می تونستیم باهاشون آشنا بشیم. از مالایی ها گرفته تا چینی

مریم ع

سفری به مالزی و کوالالامپور و ملاکا به همراه خانواده

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام به تمامي عزيزاني كه سفرنامه ي من را براي مطالعه انتخاب كردند .من در اين سفرنامه تمام تلاشم را كرده ام تا بتوانم اطلاعات مفيد و ضروري كه در بعضي از سفرنامه ذكر نشده بيان كنم و تجربه ي خودم را در اختيارتان قرار

سيده زهرا جعفري

سفر به تمام آسیا در هفت روز! (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

گرچه چون موج مرا شوق ز خود رستن بود      مـوج مـوج دل مـن تـشـنه ی پیوستن بود یـک دم آرام نـدیـدم دل خود را همه عـمـر       بس که هر لحظه به صد حادثه آبستن بود چـشـم تـا بـاز کـنـم فـرصـت دیدار گذشت      همه ی طول

محمد جعفری

سفرنامه مالزی تیر 97

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سفرنامه مالزی مقدمات سفر: قیمت بلیط یکنفر دوسره: -/000/600/30 ريال هزینه کل تور: : -/000/960/30 ريال هتل: ویرا سه ستاره کوالا (wira) ارز: مبلغ 1000 یورو با قیمت -/000/51 ريال دولتی و خرید 270 دلار با قیمت -/000/84 ريال آزاد بیمه: بیمه سفر       مشخصات پرواز: سفر 17/4/1397 به 25/4/1397 رفت 4 صبح 17/4/1397 از