سفرنامه های لنکاوی

تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ

فراز و فرود برنامه ریزی و تجربه سفر کوالالامپور و لنکاوی (2 قسمت)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

بارها و بارها دیده‌‌ام كه آدم ها درباره میزان مسافتی كه در یك روز یا در یك هفته طی كرده‌اند صحبت‌كنند، اما به ندرت دیده‌ام كه آنها از آنچه طی مسافت‌ها دیده‌اند حرف بزنند. (لوئیز آمور) به عنوان طرفدار و دنبال کننده دائمی سایت و اپلیکیشن

kaliji
4.3

سفری فراموش نشدنی به کوالالامپور و لنکاوی

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

با عرض سلام خدمت کلیه خوانندگان و اعضای سایت لست سکند توی این سفرنامه قصد دارم تجربه سفر 4 روزه به کوالالامپور و 3 روزه به لنکاوی رو براتون با جزئیات شرح بدم. امیدوارم همان طور که بقیه با سفرنامه هاشون به امثال من کمک کردند

امید وو
ادامه مطلب

از شمالگان تا مدار شش درجه (سفرنامه قطب شمال، سیبری، شش شهر چین و لنکاوی) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

دوستان عزیز سلام. علی هستم، سی ساله، کارشناس ارشد علوم ارتباطات. سفرنامه پیش رو، حاصل سفری یک ماهه از نوع بک پکری به سه کشور روسیه، چین و مالزی است. در این سفر طولانی با من همراه باشید. نکته: با توجه به طولانی بودن سفر، تلاش

علی تابش
44K

سفری خاطره انگیز به لنکاوی و کوالالامپور

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

مهر ماه 96 بود که شروع کردیم به برنامه ریزی واسه مسافرت .با توجه به سردی هوا در برخی از نقاط تمرکزمون را روی کشورهای شرقی گذاشتیم . قبلا سفری به مالزی ، سریلانکا و چین داشتیم و با توجه به فصول بارندگی و محدودیت

حسین *****
ادامه مطلب

سفرنامه جامع و مصور سنگاپور – لنکاوی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

*** پیشاپیش بابت کیفیت متوسط برخی تصاویر عذرخواهی می کنم چرا که تعداد و حجم عکس ها خیلی بالا بود و به ناچار تمامی عکس ها را کم حجم کردم *** مقدمه درود بر تمامی عزیزان جهان دوست،     پس از سفری که در زمستان 94 به کوالالامپور

محسن مقدم

سفرنامه ده روزه مالزی غربی

مسابقه سفرنامه نویسی 96

برای ورود به مالزی غربی باید پاسپورت حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشه وگرنه پلیس فرودگاه اجازه ورود نمیده. همچنین مهلت اقامت برای ایرانیان پانزده روز هست که در فرودگاه مالزی روی پاسپورت قید میکنند. برای این 15 روز به ویزا نیازی نیست اما بیش

100safar

ماه عسل در کوالالامپور و لنکاوی

مسابقه سفرنامه نویسی 96

ماه عسل در کوالالامپور و لنکاوی برنامه ریزی سفر ما اوایل اردیبهشت 96 شروع شد که در واقع ماه عسل ما هم به حساب میاومد و 10 خرداد پرواز ما بود. به نظر من دوران برنامه ریزیهای سفر جذابیتی به اندازه خود سفر دارند. بنابراین شاید

مهسا

لنکاوی، بهشت زیبا و دیدنی مالزی

مقاصد : لنکاوی
مسابقه سفرنامه نویسی 96

لنکاوی، بهشت زیبا و دیدنی مالزی از اونجاییکه دوستان در سفرهای مالزی بیشتر به جاهای دیدنی شهر کوالالامپور پرداختن تصمیم گرفتم بخش سفر به کوالا رو فاکتور بگیرم و تجربه سفر سه روزه به لنکاوی رو در قالب یک سفرنامه آماده کنم. امیدوارم که مفید به

حمید ک
ادامه مطلب

راهنمای جامع گردشگری مالزی (سفرنامه-قسمت 4)

بنده تصمیم گرفتم برای اولین بار، یک قسمت جداگانه به نام راهنمای گردشگری بنویسم چون در زمان سفر، پراکندگی اطلاعات و تجربیات، خیلی جمع آوریشون رو برای من سخت کرده بود. در این قسمت، قیمت ها، زمانبندی ها، آدرس ها و تجربیات خودمون و دوستان