سفرنامه های مادرید

جنوب اسپانیا از تمدن اسلامی تا رویای اروپایی

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

برای ما ایرانیان برخی اسامی کشورها ومناطق حکم آهنربا را دارد.با شنیدن این اسامی یک همذات پنداری خاصی در درون‌مان شکل می‌گیرد و برای دیدن این سرزمین‌ها به آب وآتش می‌زنیم.شاید یکی از مهمترین این اسامی ، نام کشور اسپانیا است . از جمله دلایل

رئوف حجازیان

اسپانیا؛ رویایی که به حقیقت پیوست

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

هر کسی که من رو میشناسه، میدونه که عاشق اسپانیا هستم. عاشق فرهنگ، مردم و فوتبالش. از دو سه سال قبل به سفر اسپانیا و گرفتن ویزای شنگن فکر میکردم ولی اینقدر که پروسه ی گرفتن ویزای شنگن رو سخت و دست نیافتنی نشون داده

**مریم**

سفر خانوادگی به اسپانیا و جزایر قناری

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

این دومین بار است که دارم برای سایت لست سکند سفرنامه می‌نویسم. می‌دانم که اغلب سفرنامه‌های سایت مفصل و با جزئیات بسیار نوشته شده‌اند؛ اما سفر من نسبتا طولانی است و سفرنامه به خودی خود مفصل می‌شود. بنابراین، سعی می‌کنم مختصر و مفید بنویسم. دوست عزیزی

Hossein

ادامه رویای اروپا، ( سفری 12 روزه به آلمان, پرتغال و اسپانیا)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

به نام آو که سفر را آفرید ( و سیرو فی الارض) مقدمه: در ابتدا تشکر میکنم از وبسایت خوب لست سکند و مدیریت آن جناب عسگری عزیز که این امکان را برای ما فراهم میکنند تا خاطرات سفرهایمان را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم. سعی ام بر

مجید تحویلیان

اسپانیای سحرآمیز: بارسلونی که عاشقم کرد ، جزایر قناری پرشور و مادرید پایتخت

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

بارسلون شهری که به راحتی عاشقش شدم سفر دوازده روزه مون به اسپانیا را بالاخره بعد از کلی دردسر هماهنگی مرخصی هر 4 نفره مون برای شهرهای بارسلون، یکی از جزایر قناری ( تنریف ) و مادرید برنامه ریزی کردیم. توضیحات: قبل از شروع خوندن این سفرنامه

الی

سفرنامه اسپانیا : از فرهنگ و موسیقی تا گاوبازی و فوتبال (بخش 2)

سپس از باغهای بزرگ و سرسبز و بسیار زیبای قصر در زیر نم نم باران دیدن کردیم که به زیبایی گلکاری و درختکاری شده و مملو از درختان پرتقال است. پس از بازدید به سمت هتل حرکت کردیم و کمی استراحت کردیم. باغ های

مریم رجایی

سفرنامه اسپانیا : از فرهنگ و موسیقی تا گاوبازی و فوتبال (بخش 1)

از آنجا که من همیشه از سفرنامه های دوستان در سایت لست سکند استفاده میکنم و لذت میبرم تصمیم گرفتم این بار سفرنامه کشور زیبای اسپانیا را برای استفاده دوستان در سایت قرار بدهم. این سفر در تعطیلات نوروز 94 انجام شد. البته نوروز فصل