سفرنامه های مالاکا

سفری ماجراجویانه به شهرهای مالزی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

به نام خدا سفری ماجراجویانه به شهرهای مالزی باسلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز سایت لست سکند و عرض خسته نباشید به مدیریت و عوامل سایت دوست داشتنی و محبوب لست سکند. سفرنامه پیش رو حاصل تجربیاتی بود که در طول سفر به مالزی در دی ماه

1 مسافر

"سفری میان دو خواهر خوانده، از اصفهان تا کوآلالامپور" (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

پاییز 1397 بود. کمی دورتر ماشین را پارک کرده و هم چون همیشه پیاده به مقصد میرویم. در راه به کوآلالامپور رسیدیم. خیابان کوآلالامپور. خیابانی در قلب شهر گنبدهای فیروزه ای، اصفهان زیبا. خیابانی در مجاورت چهارباغ عباسی، با کمی فاصله از سی و سه

فاطمه اعرابی

مالزی آرام، مالزی ناآرام

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

هدف از نوشتن این سفرنامه ادای دینی هستش به تمام 40 نفری که خاطرات سفر خودشون رو در این سایت ثبت کردند و باعث شدند افرادی مثل ما با خوندن این سفرنامه‌ها با خیال راحت به سفر به مالزی، با دغدغه کمتر و بدون وابستگی

ح م

سفری به مالزی و کوالالامپور و ملاکا به همراه خانواده

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام به تمامي عزيزاني كه سفرنامه ي من را براي مطالعه انتخاب كردند .من در اين سفرنامه تمام تلاشم را كرده ام تا بتوانم اطلاعات مفيد و ضروري كه در بعضي از سفرنامه ذكر نشده بيان كنم و تجربه ي خودم را در اختيارتان قرار

سيده زهرا جعفري

کوالالامپور، یک آرامش هیجان انگیز!

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

آنچه در این سفرنامه خواهید خواند: 1- مقدمه 2-2 روز دوم (فروشگاه قلع، باتو کیو، ارتفاعات گنتینگ، دهکده فرانسوی) 1-1 انتخاب مقصد 2-3- روز سوم (باغ پرندگان، آکواریوم، خانه وارونه) 1-2 انتخاب هتل و پرواز 2-4 روز چهارم (آفاموسا، ملاکا) 1-3 آمادگی قبل سفر 2-5 روز پنجم (سان وی لاگون) 2- شروع سفر 2-6 روز

Zahra Yekta

تجربه ی سفر از آندامان و نیویورک آسیا تا کوالالامپور و مِلاکا (بدون تور) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

من از اوایل سال 96 با سایت لست سکند ازطریق سفرنامه هاش آشنا شدم و هر هفته چک کردن سایت به جهت اینکه ممکنه سفرنامه ی جدیدی آپلود شده باشه جزو سرگرمیهای من شد . اولین سفرِ من به دبی در اردیبهشت 96 با کمک سایت

Lahiji_majid

سفر به شبه جزیره مالایی همزمان با جشن دیوالی (سفرنامه مالزی)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا مقدمات سفر: من قصد داشتم شهریور به تنهایی به کشور آذربایجان و شهر باکو سفر کنم. به غیر از اینکه در ایام تعطیلات سال نومون تورهای زیادی از مشهد به مقاصد دیگه انجام می شه. از پارسال تور باکو برای تعطیلات آخر تابستان هم

Mahboubeh.kh

گشت و گذاری در مالزی

مسابقه سفرنامه نویسی 96

سلام به همه دوستان و تبریک به دوستانی که قبل از سفرشون دارن سفرنامه ­هارو میخونن و برنامه­ریزی دارن. من سعی میکنم چیزهایی رو بنویسم ک مکمل سفرنامه های دیگه باشه.   پرواز ما airasia بود. از مزیتهای هواپیماهای این شرکت همین بس که وقتی از

عطیه یوسفی
4.1

سفرنامه ده روزه مالزی غربی

مسابقه سفرنامه نویسی 96

برای ورود به مالزی غربی باید پاسپورت حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشه وگرنه پلیس فرودگاه اجازه ورود نمیده. همچنین مهلت اقامت برای ایرانیان پانزده روز هست که در فرودگاه مالزی روی پاسپورت قید میکنند. برای این 15 روز به ویزا نیازی نیست اما بیش