سفرنامه های میلان

این قصه رویای من بود

این قصه رویای من بود. درب کلاس باز شد و آقای پربونی وارد کلاس شد بچه ها از جاشون بلند شدند و با اشاره آقای پربونی روی نیمکت هاشون نشستند آقای پربونی رفت پشت میزش و آروم دفترش رو باز و شروع به حاضر وغایب کردن

یاسر

سفر به دوک‌نشین میلان در رنسانس (سفرنامه میلان) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

از پنجره هواپیما بیرون را تماشا می‌کنم، هوا کاملاً ابری است و ناگزیر تکان‌های هواپیما در راه است. سرمهماندار پرواز اعلام کاهش ارتفاع جهت فرود در فرودگاه «اوریو آل سِریو» (Orio al Serio) شهر بِرگامو می‌کند. همیشه از این قسمت از پرواز بیزار بودم؛

پوریا اقتداری

سفر به رویاها ( فرانسه و ایتالیا )

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

جالب‌ترین جاها در نقشه‌​ها نیستند.(هرمان ملویل) چه خوب گفته هرمان ملویل چون شما می تونید در کتاب ها و فیلم ها جاهای دیدنی دنیا را ببینید اما لذت دیدن ونیز زیبا و پیاده روی تو کوچه های تنگ و باریک آن و مکان های دیدنی که

علی شبانکار

سفری هیجان انگیز و به صرفه به قلب اروپا (4 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی است. سلام. این جمله در مورد زندگی من و همسرم کاملا صدق می­کنه. یعنی اگه برنامه سفر نداشته باشیم زندگی برامون کاملا بی هدف و یکنواخت میشه. ما 6 ماه قبل سفر و با انگیزه برنامه­

مهناز قنبری

در امتداد آلپ (سفرنامه سوئیس و ایتالیا) (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

صبح روز جمعه در نیمه اسفند 97 با صدای گریه آوین، دختر نه ماهه مان از خواب بیدار شدیم، متأسفانه ناخوش به نظر می رسید. بعد از رسیدگی به امورات دختری خواب از چشمان فراری شده بود و فکر و خیال گذشته و برنامه پیش

سعید عسکریان

‌سفری سخت اما شیرین به میلان

مقاصد : میلان

سال 94 بود ، قرار بود اواخر اسفند نمایشگاهی در میلان ایتالیا داشته باشیم، شاید این دهمین نمایشگاه خارجی بود که من و مرآت برگزار میکردیم معمولا باید 10 ماه زودتر در نمایشگاه ثبت نام کرد و کردیم، از آذر دنبال گرفتن وقت سفارت بودیم

حامد

شمالت تا جنوبت عشق، ایتالیا (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفر گاهی ترسناک، گاهی رنگارنگ، گاهی بی روح، گاهی پر جنب و جوش و همیشه  منحصر به فرد است. هر تمدن به ترتیب جای خود را به دیگری داده و  تاریخ را رقم زده است. این تاریخ در ایتالیا، کلیساها، موزه ­ها، خیابان­ های باریک، پیاده

الی

سفر خانوادگی به ایتالیا

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

این سفرنامه را به نیت ثبت خاطرات شخصی نوشته ام. اما ممکن است اطلاعات موجود در آن برای کسانی که می خواهند سفر مشابهی انجام دهند، مفید باشد. خواندن این سفرنامه شما را از دیگر متون راهنما بی نیاز نمی کند. مخصوصا من مشخصات اماکن

Hossein

خاطرات فراموش نشدنی اولین سفر اروپایی ما به یونان و ايتاليا (قسمت اول) (4 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

خاطرات فراموش نشدنی اولین سفر اروپایی ما به یونان و ايتاليا (قسمت اول) « ... و دیدم که سفر وسیله دیگری است برای خود را شناختن. این که "خود" را در آزمایشگاه اقلیم‌های مختلف به ابزار واقعه‌ها و برخوردها و آدمها سنجیدن و حدودش را به

زهرا شهابی

مسافر پاییزی ، سپتامبر 2018 - هلند ، آلمان ، چک، ایتالیا (3 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

زندگی ماجراجویی جسورانه ایست ، در غیر اینصورت ، هیچ چیز نیست . (هلن کلر)   با عرض ادب و احترام خدمت تمامی دوستان عزیز من عاشق سفرم و سفر یکی از اولویت های من توی زندگیمه ، این سفرنامه را می نویسم که شریک بشم قسمتی از

َA Ri

سفر اقتصادی ایتالیا و فرانسه (2 قسمت)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

به نام خدا سفر به اروپا همیشه مثل یه رویا گاهی نزدیک و گاهی خیلی دور و دست نیافتنی بود. گرفتن ویزای شینگن برای ما ایرانیان میتواند خیلی عذاب آور باشد اما این موضوع حقیقت تلخی هست که فعلا چاره ای جز کنار آمدن با آن

رویا ش

سفر به یادماندنی به کشور ایتالیا (2 قسمت)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز و تشکر از سایت لست سکند که این فرصت را در اختیار ما قرار میده تا تجربیات سفرهامونو با هم به اشتراک بذاریم. سفر 13 روزه ما به کشور زیبای ایتالیا از اونجایی شروع شد که همسر من بخاطر

Mahsa Sadeghi

سفری بی نظیر به کشور چکمه پوش، ایتالیا (سفرنامه)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

با سلام خدمت همه دوستان لست سکندی. همیشه عاشق خوندن سفرنامه های دوستان بودم و حتی اگه قصد سفر هم نداشتم باز از خوندن سفرنامه ها و دیدن عکس هاشون لذت می بردم این شد که تصمیم گرفتم داستان سفر خودمان را هم براتون بنویسم.

زهره دشتی

سفرنامه اروپا، ایتالیا (میلان) - قسمت ششم

همه چیز مرتب و عالی بود.وقتی به داخل زمین نگاه میکردم به یاد تمام ستاره هایی که به این چمن پا گذاشتن افتادم. رونالدو،مسی،روبرتو باجو،باتیستوتا،کریستین رونالدو،بوفون،توتی،دل پیرو،رونالدینهو،فیگو،تولدوگیگز،بکهام و هزاران فوتبالیست مشهوری که پاشونو در این چمن گذاشته اند.همین بالای سر من ماسیمو موراتی غول نفتی

سفرنامه اروپا، ایتالیا (میلان) - قسمت پنجم

ساعت 10 صبح به میلان رسیدیم. شهری که رومی ها بعد از تسخیر آن را مدیولانوم نامیدند. مردم میلان در طی تاریخ تغییرات زیادی رو به چشم خود دیده اند .این شهر 2 بار به دست اتریشی ها افتاده و یک بار به دست اسپانیایی

سفرنامه اروپا، ایتالیا (رم) - قسمت چهارم

عظمت درب های ورودی آن از تصویر پیداست.نسبت آدمها به درب ها رو مقایسه کنید.درون بنا واقعا تمیز بود .انگار نه انگار این بنا 2000 سال قدمت دارد.سیل جمعیتی که به درون آن آمده نشان از اهمیت و ارزش بالای آن دارد.گروه گروه دانش آموزان

سفرنامه اروپا، ایتالیا (رم) - قسمت سوم

با تمام این اوصاف با طی نمودن چندین اتاق و راهرو به کلیسای سیستین و روز قیامت رسیدیم! منظور نقاشی روز قیامت است که در کلیسای سیستین می باشد.همین اتاقی که چند اثر از بهترین آثار خلق شده میکل آنجلو در آن قرار دارد.2 اثر

سفرنامه اروپا، ایتالیا (رم) - قسمت دوم

درب چهارم درب Door of The Sacraments می باشد که اثر ونانزیو کروچتی در سال 1965 می باشد که حدود 7 متر 40 سانتی متر ارتفاع و نزدیک به 4 متر عرض دارد و به درب سوگندها و آیین ها و رسوم های دینی معروف

سفرنامه اروپا، ایتالیا (رم) - قسمت اول

سفر آغاز حدیث با تو بودن است "پس از انتشار سفرنامهٔ مارکو پولو، مردم او را مورد انتقاد، سرزنش و تمسخر قرار دادند و کتاب او را مجموعه‏ای از دروغ و مطالب جعلی قلمداد کردند. حتی زمانی که در بستر مرگ افتاده بود، کشیشی