سفرنامه های مونیخ

سفر به دورتموند، شهر کرگدنهای بالدار

وقتی در مونیخ از میدان زیبای Marienplatz به سمت ایستگاه راه آهن اصلی مونیخ قدم میزدم،  تخته سیاه معروفی را دیدم که روی آن نوشته شده بود: « قبل از مرگم میخواهم ........ ». هر رهگذری گچی بر میداشت و آرزوی خود را مینوشت. مادر

وهب کازرونی

خرده روایتی از ایفل تا وافل (سفرنامه پاریس، بروژ، بروکسل، مونیخ) (4 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

مدتی پیش کتابی می خواندم به نام " چادر کردیم رفتیم تماشا " . سفرنامه ای قاجاری مربوط به حاجیه خانم شیرازی.کتابی که خود می تواند مرجعی تاریخی باشد.خیلی عجیب است کسی در آن دوران که خواندن و نوشتن خود غریب بوده ، حاج خانمی

بهداد رنجبر

ادامه رویای اروپا، ( سفری 12 روزه به آلمان, پرتغال و اسپانیا)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

به نام آو که سفر را آفرید ( و سیرو فی الارض) مقدمه: در ابتدا تشکر میکنم از وبسایت خوب لست سکند و مدیریت آن جناب عسگری عزیز که این امکان را برای ما فراهم میکنند تا خاطرات سفرهایمان را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم. سعی ام بر

مجید تحویلیان

سفرنامه جامع اروپا ( دور اروپا در 33 روز) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا با سلام خدمت لست سکندیهای عزیز. سفرنامه بنده تجربه 33 روزه تور اروپا بنده رو روایت میکنه. سعی کردم تمام جزییات رو بنویسم که برای دوستان مفید باشه.  چند وقتی بود که رویای سفر به اروپا بدجوری ذهنم رو درگیر کرده بود. از