سفرنامه های نووارا الیا

گوشواره ای زمردین به نام سریلانکا

درود به خوانندگان گرامی، من و همسرم هفته ی قبل سریلانکا بودیم هدف من از نگارش این متن سفرنامه ی آن چنانی به مفهوم واقعیش نیست دلم می خواست یک سری اطلاعات ضروری مورد نیاز یک گردشگر ایرانی به سریلانکا و قیمت برخی جاذبه های

Khatere
3.2

12 روز در سریلانکا، کشور سواحل پهناور

اولین بار سال 98 تصمیم گرفتم یه سفر به سریلانکا داشته باشم و تمام برنامه ریزی سفر رو هم انجام داده بودم ولی با شروع همه گیری کرونا سفر ما هم کنسل شد. بار دیگه سال 1400 که کم کم به لطف واکسیناسیون سفرها آغاز

مرجان رضوانی
3.9

با سرندپیتی تا سرندیپ (سفرنامه سریلانکا) (6 قسمت)

با سرندپیتی تا سرندیپ (سفرنامه سریلانکا) همراه با ارائه راهکارهائی برای کاهش چشمگیر هزینه سفر و معرفی جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده سریلانکا هواپیما آرام آرام از پارک خارج شد و پس از تاکسی به ابتدای باند پروازی رسید. به ناگاه سرعت زیاد شد و دیگر لرزش

محمد جعفری

سفر به سریلانکا در 13 روز

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

درود بر دوستان عزیز قصد دارم در مورد اولین سفر خارج از کشورم به صورت بک پکری به کشور زیبای سریلانکا خدمت شما عزیزان توضیح بدم امیدوارم در پایان سفرنامه اطلاعات لازم جهت سفر به این کشور کوچیک و البته  دوست داشتنی رو بدست بیارید. خدمت شما