سفرنامه های پاتایا

پاتایا مگه جای زوج جوانه؟!! (2 قسمت)

مقدمه سفر خارجی برای من اصل زندگی هست ، چون ما تماما غرق در زندگی روتین هستیم و تفریحات همیشگی آخر هفته ها یا مسافرت های داخلی که تنوع چندانی نداره هم بخشی از همون روتین زندگی میشه . به قول یک دوستی که مهاجرت کرده

اشکان
3.9

سفری به یاد ماندنی به دو شهر بانکوک و پاتایا

سلام بر دوستان عزیز... به علت علاقه زیاد به سفر و مرور خاطرات شیرین تصمیم گرفتم یک سفرنامه بنویسم و تجربیات سفر تایلند خودمون رو با شما عزیزان به اشتراک بزاریم. بعد عید پس از سفر آنتالیا با همسرم تصمیم گرفتیم که دیگه پولامونو جمع کنیم

ریحانه

تایلند نامه؛ ۱۵ روز در شهرهای سبز تایلند

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

هزینه کردن برای سفر نوعی پس انداز برای آینده است. این اولین سفرنامه بنده می باشد بنابراین پیشاپیش از نواقص آن عذر خواهی می کنم. حدودا از ابتدای سال 1401 بود که فکر یک سفر خارجی بعد از کرونا به ذهن من و همسرم رسید

شهرزاد

سفری خاطره انگیز به پوکت و پاتایا با دلار 15 تومن

مقاصد : پاتایاپوکت
مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

پیش گفتار همیشه گفتم سفر خارجی رفتن یه نوع سرمایه گذاریه و تغییرات انفجاری ارز و قیمتها تو کشور ما این حرف رو ثابت میکنه. سفرنامه‌ای که من شروع کردم مربوط به سفر پاییز 1397 من به تایلند هست و چون زمان زیادی ازش گذشته پیشاپیش

اشکان

سفر نوروزی به تایلند (پاتایا-پوکت-بانکوک)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سفرنامه تایلند  از اوایل زمستان ۹۷ به فکر مسافرت نوروزی بودیم. قبلاً به همراه همسر و دخترم تجربه سفرهای آسیایی هند، مالزی و چین را داشتیم. بالاخره با بررسی های مختلف تصمیم گرفتیم در نوروز ۹۸ به تایلند سفر کنیم. چون اساساً سفر با تور را

محمد دهاقین

لبخند سرزمین سیام مسکنی بر شوکهای ارزی (سفرنامه پاتایا)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی صوفی نشود صافی تا در نکشد جامی   تابستان از راه رسید و فصل سفر آغاز شد اندیشه سفر کردیم خواستیم کمی از استرس و  روزمرگی خارج شده و تجدید قواکنیم خوشحال بودیم از اینکه ویزای صربستان برداشته شده و می

nazarian

سفر به کشوری که هرگز شما را خسته نخواهد کرد.

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

مقدمه : سفر های خارجی برای عمده مردم ایران که درآمدهای پایینی نسبت به هزینه های زندگی دارند شاید کمی سخت و به اصطلاح ولخرجی محسوب بشه، که البته تا حدودی درست هم هست.اما با کمی برنامه ریزی و تحقیق میشه هم هزینه های سفر

سهیل

سفری جذاب، به یاد ماندنی و متفاوت به تایلند زیبا(پاتایا، کانچابوری، بانکوک)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

00   00  بنام خدا از مدتها قبل به فکر سفر به آسیای شرقی بودیم و طبق تحقیقاتی که انجام داده بودیم تایلند طبیعت بکرتری داشت و به این دلیل شروع به تحقیق راجع به شهرها و هتلهای تایلند کردیم و در نهایت سفر 9 شب و 10 روزه

رویا رویا

سفر به سرزمین فیل های سفید، تایلند

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

به نام خدا برای من خواندن این که شن های ساحل نرم است، کافی نیست. می خواهم پاهای برهنه ام آن را حس کند، معرفتی که قبل آن احساسی نباشد برایم بیهوده است. (آندره ژید) مقدمه: علاقه زیادی داشتم که به جزیره پوکت در تایلند سفر کنم. اما

Mahboubeh.kh

سفری پرخاطره به سه شهر زیبا و توریستی تایلند

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

نگار امین الرعایا0 27 دسامبر2017 تایلند( پوکت، پاتایا، بانکوک) هتل دوانجیت ریزورت در پوکت، هتل نتا ریزورت در پاتایا، هتل بایوک اسکای در بانکوک   سفری پرخاطره به سه شهر زیبا و توریستی تایلند سلام به خواننده های عزیز لست سکند، من قبل از سفر خیلی تونستم از اطلاعات سفرنامه های

نگار امین الرعایا

پاتایا با نگاه به تفریحات خانوادگی

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

پاتایا نزدیک‌ترین تفرجگاه ساحلی در نزدیکی بانکوک است و همین موضوع، دسترسی به آن را برای اغلب مردم بسیار آسان می‌کند. بسیاری این شهر را با مراکز فسادش می‌شناسند، اما بدون شک اگر کمی دقت کنیم، جاذبه‌های سالم بسیاری را در آن خواهیم یافت. علاوه بر

likemoon

سفرنامک خارجه - شاید ، باید همه بدانند

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

قصد و غرض از نگارش این سفرنامک، شرح یک سفر با ارائه جزئیات نیست ، به کرات دیده ایم در سفرنامه ها، رویدادهای خوش و لحظات شادی آور هایلایت شده و بیان می شود، به ذهنم رسید از لابلای سفرها ، اتفاق های بامزه ،

سعید عسکریان

سفرنامه تایلند ، بهشت روی زمین

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

تو پای به راه در نه و هیچ مپرس                   خود راه بگویدت که چون باید رفت   سلام به همه دوستان و خوانندگانی که علاقمند به سیر و سفر هستند. می خواهم با صداقت و با بیانی ساده از

zabankey.ir

سیاحتی دوست‌داشتنی در پاتایا

مقاصد : پاتایا
مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام آفریننده جهان پهناور  داستان از آنجایی شروع شد که دایی جان که خیلی از کشورهای جهان را سفر کرده بود، از سفرش به تایلند تعریف کرد و با اشتیاق از خاطراتش برای ما صحبت کرد. این بود که آرزوی سفر به تایلند به سر

شیما عزیزی

تایلند سرزمین رازها و لبخندها

مسابقه سفرنامه نویسی 96

تایلند سرزمین رازها و لبخندها قبل از اینکه سفرنامه ام را شروع کنم می خواهم از همسر مهربانم که همیشه و همه جا مرا همراهی نموده قدردانی کنم بخصوص از سوپرایز قشنگش برای تبریک تولدم و بعد از آن از پدر و مادر عزیزم که همیشه

س. قدمی

تایلند، بهشت گردشگران

مسابقه سفرنامه نویسی 96

اواخر اردیبهشت سال 96 به مناسبت سالگرد ازدواجمون تصمیم گرفتیم بریم تایلند. سال گذشته همین تاریخ برای ماه عسلمون رفته بودیم استانبول که فوق العاده عالی بود و من به شخصه عاشق استانبول شدم. با تحقیقات کاااامل و جامعی که از سایتهای مختلف و سفرنامه

Neli Ali

پاتایا در یک نگاه (سفرنامه)

مقاصد : پاتایا
مسابقه سفرنامه نویسی 96

سلام برهمه لست سکندیهای عزیز. یکی از روشهای جمع آوری اطلاعات در مورد جایی که قراره بریم خوندن سفرنامه دیگران و آشنا شدن با تجربیاتشون هستش. من خودم بارها و بارها اینکارو کردم و بهم خیلی کمک کرده. اما میخوام کمی متفاوت تر سفرنامه بنویسم

علیرضا حسن پور

سفر به سرزمین سیام - بخش اول پاتایا (قسمت اول) (4 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

با سلام خدمت مخاطبین وبسایت لست سکند . این اولین سفرنامه ی من هست و امیدوارم بتونم سفرنامه ی خوبی ارائه کنم. مقدمه سفرنامه حدود مهر ماه 95 بود که تقویم به دست شدم و مناسبترین تاریخ برای یک سفر خارجی رو در آذر ماه همزمان با

پوریا اقتداری

سفر به تایلند؛ سرزمین تفاوتها (پاتایا- چیانگ مای-بانکوک- پوکت) (2 قسمت)

از چند ماه پیش به اتفاق همسرم تصمیم گرفته بودیم سفری به تایلند داشته باشیم. من همیشه ترجیح میدهم برنامه سفر را منطبق بر زمان برگزاری جشن ها و فستیوالها در نظر بگیرم. این بار تصمیم گرفتیم در جشن سونگکران (جشن سال نو تایلندی) یا