سفرنامه های پنانگ

سفری ماجراجویانه به شهرهای مالزی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

به نام خدا سفری ماجراجویانه به شهرهای مالزی باسلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز سایت لست سکند و عرض خسته نباشید به مدیریت و عوامل سایت دوست داشتنی و محبوب لست سکند. سفرنامه پیش رو حاصل تجربیاتی بود که در طول سفر به مالزی در دی ماه

1 مسافر

۱۳ روز کوله گردی حیرت انگیز در مالزی: از مسافرخانه و خانه محلی‌ها تا هاستل و هتل چهار ستاره

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

یک نگاه به دوقلوهای به هم چسبیده کردم که حالا قدیمی شده‌اند و مثل قبل شماره یک بهترین‌ها را به سینه ندارند و  یک نگاه دیگر به برج پیش‌ساخته کردم که قرار است دوباره شهر را به کلوب بهترین‌ها برگرداند. آنجا بود که تلاش تباه

AmirHP

خاطرات سفر به جزیره پنانگ معروف به بهشت غذا و شهر کوالالامپور پایتخت خیره کننده مالزی (3 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

قبل از پرداختن به خاطرات سفر بیادماندنی من و همسرم به جزیره پنانگ در غرب مالزی در آبان 1396 لازم است بگویم، از نظر من سفر به یک کشور خارجی با 4 الگوی مختلف امکان پذیر است: 1- سفرهای کوله پشتی‌گردی (Backpacking) که بیشتر ويژه سفرهای

امیر رحیمی

گشت و گذاری در مالزی

مسابقه سفرنامه نویسی 96

سلام به همه دوستان و تبریک به دوستانی که قبل از سفرشون دارن سفرنامه ­هارو میخونن و برنامه­ریزی دارن. من سعی میکنم چیزهایی رو بنویسم ک مکمل سفرنامه های دیگه باشه.   پرواز ما airasia بود. از مزیتهای هواپیماهای این شرکت همین بس که وقتی از

عطیه یوسفی
4.1

سفرنامه ده روزه مالزی غربی

مسابقه سفرنامه نویسی 96

برای ورود به مالزی غربی باید پاسپورت حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشه وگرنه پلیس فرودگاه اجازه ورود نمیده. همچنین مهلت اقامت برای ایرانیان پانزده روز هست که در فرودگاه مالزی روی پاسپورت قید میکنند. برای این 15 روز به ویزا نیازی نیست اما بیش