سفرنامه های جزیره فی فی

تایلند، با لبخند وارد شوید. (3 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

چندین ماه قبل از سفر: بچه ها یک خبر دارم نمیدونم خوبه یا بد!!!!! درگروه تلگرامی که برای سفر تایلندمان ساخته بودیم با این جمله مواجه شدم. مانده بودم این خبر بد چه می تواند باشد. دوستم عکسی فرستاد که نوشته بود از اول مارس 2018

Nedajrg

سفر به پوکت، بهشتی در همین حوالی...

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

به نام خالق زیبایی ها   رفتن به سفر برای من و همسرم همیشه جذاب و هیجان انگیز بوده و هست. ما سا­ل هاست که در ایران به روش های مختلف برای دیدن نقاط دیدنی و زیبای ایران سفر میکنیم و باور داریم که ایران یکی از بهترین

سعید حائری

تجربه ی سفر از آندامان و نیویورک آسیا تا کوالالامپور و مِلاکا (بدون تور) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

من از اوایل سال 96 با سایت لست سکند ازطریق سفرنامه هاش آشنا شدم و هر هفته چک کردن سایت به جهت اینکه ممکنه سفرنامه ی جدیدی آپلود شده باشه جزو سرگرمیهای من شد . اولین سفرِ من به دبی در اردیبهشت 96 با کمک سایت

Lahiji_majid

سفر به سرزمین سیام - بخش اول پاتایا (قسمت اول) (4 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

با سلام خدمت مخاطبین وبسایت لست سکند . این اولین سفرنامه ی من هست و امیدوارم بتونم سفرنامه ی خوبی ارائه کنم. مقدمه سفرنامه حدود مهر ماه 95 بود که تقویم به دست شدم و مناسبترین تاریخ برای یک سفر خارجی رو در آذر ماه همزمان با