سفرنامه های پوتراجایا

"سفری میان دو خواهر خوانده، از اصفهان تا کوآلالامپور" (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

پاییز 1397 بود. کمی دورتر ماشین را پارک کرده و هم چون همیشه پیاده به مقصد میرویم. در راه به کوآلالامپور رسیدیم. خیابان کوآلالامپور. خیابانی در قلب شهر گنبدهای فیروزه ای، اصفهان زیبا. خیابانی در مجاورت چهارباغ عباسی، با کمی فاصله از سی و سه

فاطمه اعرابی

از مارماريس تا كوالالامپور-تابستان 98

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

از مارماريس تا كوالالامپور- تابستان 98 چند سالي هست كه براي مسافرت تابستوني يكي از شهرهاي ساحلي تركيه رو انتخاب ميكنيم كه يك هفته اي ريلكس كنيم و براي شروع دوباره پر انرژي باشيم. امسال طبق سنت هر سال،  قرعه به نام مارماريس افتاد. شهري كه

ليدا

سفری انفرادی به مالزی (2 قسمت)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

بنام خدا سفری انفرادی به مالزی مقدمه : با سلام خدمت خوانندگان سفرنامه امیدوارم سفرنامه برای دوستانی که قصد سفر به مالزی  دارند راهنمای خوبی باشد. هفته اول تیر ماه بود که من اخباری مبنی بر برداشتن ارز مسافرتی در نیمه تیر ماه رو شنیدم و به یکی از دوستانم

امین خمیس زاده

سفرنامه ی کوالالامپور زیبا

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سلام و عرض ادب خدمت خوانندگان محترم سایت لست سکند.بعد از یک هفته از اتمام سفر خاطره انگیزمون به کوالالامپوربا وجود اینکه سفرنامه کوالالامپور بسیار زیاد در این سایت نوشته شده تصمیم گرفتم که برای اولین بار سفرنامه ام را بنویسم.امیدوارم تجربیاتم مفید واقع بشه

pegah71

کوالالامپور، یک آرامش هیجان انگیز!

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

آنچه در این سفرنامه خواهید خواند: 1- مقدمه 2-2 روز دوم (فروشگاه قلع، باتو کیو، ارتفاعات گنتینگ، دهکده فرانسوی) 1-1 انتخاب مقصد 2-3- روز سوم (باغ پرندگان، آکواریوم، خانه وارونه) 1-2 انتخاب هتل و پرواز 2-4 روز چهارم (آفاموسا، ملاکا) 1-3 آمادگی قبل سفر 2-5 روز پنجم (سان وی لاگون) 2- شروع سفر 2-6 روز

Zahra Yekta

از اصفهان به کوالالامپور زیبا (بخش اول) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سفر یعنی از فراغت ها فرصت ساختن با سلام من و همسرم بعد از ازدواج مون تصمیم گرفتیم به یک سفر بریم و این اولین سفر دو نفره ما بود تحقیق خیلی زیادی انجام دادیم راجع به کشورهایی که می خواستیم بریم گزینه های ما ترکیه، دبی،