سفرنامه های شهر سنگاپور

سفری جذاب به نیویورک آسیا

مقاصد : شهر سنگاپور
مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

ساعت 10:30 شب است و هنوز به سنگاپور نرسیدیم. قرار بود 5 ساعت باشد اما حدود 10 ساعت شد. معطلی‌های طولانی در صف خروج از کشور و ورود به کشور دوم، در کنار توقف‌های اتوبوس و سرعت کمتر از حد مجاز و از دست دادم

زهره دشتی

سفر خانوادگی به کوالالامپور شهر رنگ‌های چشم‌نواز، سنگاپور پدر مدرنیته آسیا

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

کوالالامپور شهر رنگ‌های چشم‌نواز، سنگاپور پدر مدرنیته آسیا  سلام، از اونجایی که خوندن سفرنامه ها به من کمک زیادی تو این سفر کرد تصمیم گرفتم تا برای اولین بار منم سفر نامه بنویسم تا شاید خوندن این سفرنامه به شما هم کمک کنه. سفر من و خانوادم

MitraBvh

سفرنامه سنگاپور - مالزی

با سلام به همگی ، از ابتدا قصد نوشتن سفرنامه را نداشتم اما چون یکی از دوستای خوبم میخواست بره سنگاپور و میگفت مطالب موجود در سفرنامه ها نتونسته سوالاتش را پاسخ بده و از من میپرسید ، تصمیم گرفتم ، تجارب خوب و بد

ایمان اورعی

بهشت نیم کره جنوبی

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

در این سفرنامه خواهید خواند: -کنسل شدن پروازهای تای -صفویان -صفرهای بی پایان -گرفتن انتقام قطعنامه گلستان وترکمانچای از روس ها توسط بنده -ubud زیبا -یخ زدن من در فرودگاه -حس تلخ حقارت -سنگاپور و چشم های گرد من -استخر هتل مارینا -از اوج قدرت تا ... -شکم گردی در محله عرب ها -سنتوزای حوصله سربر -روز پرواز

رامین رمضانپور

هفت خان سفر به سنگاپور

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

هفت خان سفر به سنگاپور: سلام به همه خوانندگان عزیز و همراهان سایت لست سکند سفرنامه زیر ماجرای سفر و پیش از سفر ما به سنگاپور در اسفند 1396 است. تلاش کرده ام که با شرح خوشی ها و در عین حال مشکلات این سفر، کمک حالی

100safar

سفر به مدرنیته خلاق آسیا - سنگاپور (2 قسمت)

مقاصد : شهر سنگاپور
سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سلام خدمت تمامی سفر دوستان عزیز. سفرنامه ی پیش رو طولانی است اما سعی شده به طور کامل برای شما شرح داده شود تا بتوانید در سفرتان از آن بهره بیرید. در بهمن ماه ۱۳۹۶ سفری خانوادگی به شهر زیبا و مدرن سنگاپور (سنغافورة!) داشتیم. از

nimajavanbakht

سفرنامه جامع و مصور سنگاپور – لنکاوی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

*** پیشاپیش بابت کیفیت متوسط برخی تصاویر عذرخواهی می کنم چرا که تعداد و حجم عکس ها خیلی بالا بود و به ناچار تمامی عکس ها را کم حجم کردم *** مقدمه درود بر تمامی عزیزان جهان دوست،     پس از سفری که در زمستان 94 به کوالالامپور

محسن مقدم

سفرى خاطره انگیز به مالزى و سنگاپور

مسابقه سفرنامه نویسی 96

با سلام در مرداد ماه 96 یک سفر کاملا يك دفعه اى برایم پيش آمد، پدر و مادرم قصد سفر به آسياى شرقى را داشتند كه به پيشنهاد همسرم، من و پسرم نيز آنها را همراهى كرديم. چون قبلا تعريف هاى زيادى از سنگاپور شنيده بوديم