سفرنامه های تکاب

مهمان خوان پربرکت کُردهای سرزمینم: سفر با دوچرخه از ارومیه تا سنندج (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

می‌گویند هر کس نان دلش را می‌خورد! تا قبل از این سفر درستی یا نادرستی این جمله اصلاً برایم مهم نبود اما در این سفر مردمانی را دیدم دریادل و آنقدر مهربان و خونگرم که با خود گفتم اگر نانی هم از دل قسمت کسی

الهام قربانی

سفر به گلوگاه ناشناخته انرژی زمین

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای داخلی (ایران) 97

دقیقا یادم نیست که کی بود و کجا،که با دیدن عکس های آتشکده آذر گشنسب(تخت سلیمان) بر انگیخته شدم.یک کشش خاص و یک آرامش درونی من را به سوی تخت سلیمان فرا می خواند. با سرچی در اینترنت به این مطالب برخوردم: مجموعه باستانی و جهانی تخت

رامین رمضانپور

از ری تا تخت‌سلیمان

مقاصد : تکاب
مسابقه معرفی شهرها و جاذبه های ایران 96

عصر برگریزان پاییزی است، نور بی رمق خورشید وارد اتاق شده و روی فضای ۶ متری قالی افشار افتاده، ماهی های قالی دومین شهر سرد ایران، با گرمای خورشید پاییزی ری جان تازه ای گرفته اند، رقص ماهی ها در نور پاییزی کاری می کند

فاطمه موسوی هاشمی

سفر به تخت سلیمان و زندان دیو

مقاصد : تکاب

از آنجا که در سایت سفرنامه های داخلی زیادی وجود ندارد و خیلی از مناطق دیدنی ایران هستند که کمتر شناخته شده اند تصمیم گرفتم این سفرنامه را جهت استفاده دوستان عزیز در سایت قرار بدهم. در تعطیلات خرداد 92 تصمیم داشتیم به