سفرنامه های تالش

تنها تا تهران، با جمع تا اسالم

مقدمه سفر چند سالی بود که در تلگرام گروه های کوهنوردی و طبیعت گردی مشهد را دنبال می کردم. به کمپینگ علاقه داشتم ولی تا به حال نرفته بودم. خبردار شدم یک برنامه 5 روزه خلخال تا اسالم هست که هزینه اش با اتوبوسvip بدون در

Mahboubeh.kh

سفرنامه عشق

مقاصد : رشتاسالم
مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

بسم الله الرحمن الرحیم نویسنده : عاشق (حسین امیری) گوینده : معشوق (خدا) از هرکس که این سفرنامه رامیخواند می خواهم این سفرنامه را با قلب بخواند . داستان این سفرنامه  واقعیت زندگی من از آن جایی شروع شد که من از ده سالگی درسن کودکی کارکرده بودم و

رضا
2.6

راه رسيدن به بهشت سنگلاخ شد (سفرنامه سوباتان)

مقاصد : تالش
مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

"زمانیکه هنوز لاستیک ماشینها آن بوسه شوم خود را بر خاک پاک سوباتان نزده بودند، سوباتانی داشتیم بسیار رویایی و دوست داشتنی. در آن سوباتان نه سیمانی بود و نه حلب و نه تیرآهنی. هر چه می دیدی از نوع طبیعت بود و از جنس

منصوره

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش حالمان را دگرگون می کند، ولی شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟دقیقا یادم نمیاد چند بار از استان همیشه باران (گیلان) دیدن کردم ولی میدونم که حداقل

حمیدرضا سواری

ترکینگ مسیر دریاچه نئور به ییلاق سوباتان و جنگل لیسار ( سیری در طبیعت اردبیل و تالش )

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

سلام موضوع این بار سفرنامه، مربوط به پیمایش در طبیعت مابین استان اردبیل و استان گیلان، از ناحیه دریاچه نئور در استان اردبیل به روستای سوباتان و سپس به لیسار در استان گیلان، می باشد. تصویر 1 : موقعیت و مسیر بین دریاچه نئور و روستای سوباتان

هادی انصاری

8 جاذبه دیدنی غرب گیلان (سفرنامه گیلان)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

1 – گیلان زیبا     8  جاذبه دیدنی  غرب گیلان بعد از نگارش اولین سفرنامه ام درباره کشور زیبای اسلوونی و انتشار آن در سایت وزین لست سکند ( اسلوونی : سبز جذاب ، پایتخت سبز اروپا ) ، در گام دوم  اقدام به بررسی برخی از جاذبه های استان

مهدی احساسیان

گشت و گذاری در ییلاقات بی مثال شمال و شمال غرب کشور

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

گشت و گذاری در ییلاقات بی مثال شمال و شمال غرب کشور ممکن است در آغاز سفر شما حرفی برای گفتن نداشته باشید ، اما سفر در پایان از شما یک نویسنده می سازد ( ابن بطوطه )   سوباتان زییا تابستان امسال با توجه به گرانی دلار سفر

-nazarian

سفر به اعماق گیلان

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

مقدمه  خرداد ماه 96 به همراه همسرم عازم گیلان شدیم تا از جاذبه های طبیعی ، من جمله آبشارهای رویایی آن بازدید کنیم. 5 روز مرخصی وسط هفته کافی بود تا بتوانیم لیستی از مناطقی که به دیدن آنها علاقه داشتیم را  تهیه کرده و در