سفرنامه های تانزانیا

سفر به سرزمین عجایب (سفرنامه آفریقا) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

مقدمه قاره آفریقا ، قاره سبز که 54 کشور رو در دل خودش جا داده ، سرزمینی پر رمز و راز ، سرزمین قبایل مختلف با هزاران آداب و رسوم شناخته و ناشناخته ، سرزمین مراتع و دشت های بکر ، سرزمین مردمانی ساده زیست با

احسان نگارستانی

سفر به آفریقا

مقاصد : تانزانیا
سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

برای سفر به آفریقا، اول تصمیم گرفتیم که3 کشورتانزانیا،کنیا و اوگاندا بریم ولی بعد با مهدی بعد از بررسي بهاي بلیط های هواپیما، متوجه شدیم که اگر بلیط رفت را به مقصد يك کشور و بلیط برگشت رو ازکشوردیگرتهيه كنيم، هزینه سفرمون خیلی بیشترمیشه که

مصطفی کریمی

سفرنامه ی 14 روزه شامل مسقط ، دارالسلام ، جزیره زنگبار ، آروشا و نایروبی

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

مقدمه:  تصمیم به سفر از اونجایی شروع شد که عمان ایر اوایل ماه ژانویه تخفیف 50 درصدی رو برای تمامی مسیرهای پروازی به مناسبت بیست و پنجمین سالگردش گذاشته بود که علاوه بر اون  یک آژانسی یک کوپن 10 درصدی تخفیف واسم ایمیل کرده بود که

امیر

تحقق یک رویا در شرق آفریقا (سفرنامه کنیا-تانزانیا)

سلام میکنم خدمت یاران لست سکندی من امین زارعی هستم متولد و ساکن شیراز سال 1367 یه انسان معمولی با شغل و درآمدی متوسط و صدالبته دارای رویاهای بلندپروازانه و عجیب و غریب! و مهم ترین علاقه ام اینه که عاشق طبیعت و سفر هستم.