سفرنامه های لاهه

سفرنامه پیمایش بخشی از قاره سبز در حدود یک ماه ! (7 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

چشم تا باز کنم فرصت دیدار گذشت همه ی طول سفر یک چمدان بستن بود (قیصر امین پور)   مقدمه رویاها را می توان نقطه آغاز هر سفری دانست. با توجه به این رویاها جستجو خود به منظور سفر را شروع می کنیم. خب، کجا بهتر از اینترنت !! مکان

(س. موسوی) mytripsvision

گشتی میان دوچرخه سواران آسیابان، روتردام

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

قبل از هر چیز درباره مقدمات سفر به هلند بگم. بعد از ارسال ایمیل درخواست وقت مصاحبه ویزا، شرکت VFS برای حدود سه ماه بعد به شما وقت میده و حدود 2 تا 3 هفته هم زمان بررسی مدارک توسط سفارت هلند هست. بنابراین بهتره

صادق

سفر 100 یورویی به اروپا (8 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

*** بنام یگانه ای که در سفر باید شناخت ***   مقدمه درود به همه کاربران و دوستان عزیز من اولین سفرنامه خودم را دو سال قبل به اسم  “سفر مجانی به دبی”  نوشتم که جزو  پربازدیدترین و پر نظرترین سفرنامه های سایت هست، بطوریکه سوال و جواب های

امید سرافرازی

سفر به پاریس شهر عشق

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

من همیشه از خوندن سفرنامه های سایت لذت می بردم ولی میگفتم تا وقتی به پاریس نرم چیزی نمی نویسم تا اینکه اردیبهشت به شهر عشق رفتم که بهترین سفر عمرم بود. ما دعوتنامه داشتیم از مراحل ویزا نمیگم دیگه که تو سایتم زیاد توضیحاتش رو

shahrzod moho
3.7

سفر به سرزمین دوچرخه ها (سفرنامه هلند)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

با سلام به تمامی دوستان عزیز لست سکندی. این سفرنامه بخش اول از یک سفرنامه سه قسمتی می­باشد که امیدوارم بتواند مورد استفاده دوستانی که قصد سفر به این قسمت زیبا از اروپا را دارند قرار گیرد. همچنین امیدوارم بتوانم با توضیحات و عکسهای مناسب