•  از وان تا استانبول – سفری متفاوت و به یادماندنی در نوروز 95

572

از وان تا استانبول – سفری متفاوت و به یادماندنی در نوروز 95

دوشنبه، 12 مهر 1395 ساعت 19:48 توسط لست سکند ترکیه

پس از سال پرمشغله و خسته کننده ای که داشتیم، به همراه خانواده (پدر، مادر، خواهرم و من) تصمیم گرفتیم تا تعطیلات عید رو به مسافرت برویم. بعد از بررسی گزینه های مختلف برای سفر از جمله کیش، باکو، آنتالیا و استانبول، بالاخره استانبول رو...

• سفری لذت بخش به عروس منطقه قفقاز؛ گرجستان

105

174258

486

سفری لذت بخش به عروس منطقه قفقاز؛ گرجستان

چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 15:00 توسط محسن نامور صدیق تفلیس

بخش اول داستان سفر را در «سفری هیجان انگیز به ارمنستان با جغرافیای بینظیر» مطالعه فرمودید، اینک با ادامه ی سفر از ایروان تا تفلیس همراه شما خواهم بود.... ساعت حدود 5 بعدازظهر روز یکشنبه 26 شهریور 96 بود که همسفران از سالن ترانزیت...

• سفرنامه مالزی و سنگاپور

163

32083

355

سفرنامه مالزی و سنگاپور

دوشنبه، 29 آذر 1395 ساعت 19:52 توسط الهه ر مالزی سنگاپور

" زندگی همچون یک کتاب است و هرکس که سفر نکند تنها یک صفحه از این کتاب را خوانده است. " با سلام به تمام همراهان سایت لست سکند. در این سفرنامه تلاشم براین است که تجربیات و خاطرات خود و همسرم را با...

• سفرنامه  استانبول تیر ماه 94

38277

270

سفرنامه استانبول تیر ماه 94

شنبه، 4 مهر 1394 ساعت 13:18 توسط لست سکند استانبول

امتحانات همسرم که به پایان رسید تصمیم گرفتیم به استانبول سفر کنیم بعد از تماس های متعدد با آژانس های تهران متوجه شدم هر چه به تابستان و رمضان نزدیک تر میشدیم هم پرواز و هم تور گرانتر می شد،پس به تاریخ 19تیرماه 94 تور...

• از سیر تا پیاز سفر به مالزی

61988

246

از سیر تا پیاز سفر به مالزی

یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 09:00 توسط سیما احمدی کوالالامپور

به نام او سلام عرض میکنم خدمت تمام دوستان سایت خوب لست سکند و تشکر میکنم که این سفرنامه رو برای مطالعه و اطلاعات هرچه بیشتر درمورد کشور مالزی و شهر کوالالامپور انتخاب کردید. ازونجایی که من خودم تقریبا 80 درصد اطلاعات سفرم رو با...

• سفری هیجان انگیز به ارمنستان با جغرافیای بی نظیر

53516

241

سفری هیجان انگیز به ارمنستان با جغرافیای بی نظیر (2 قسمت)

سه شنبه، 28 آذر 1396 ساعت 09:00 توسط محسن نامور صدیق ایروان

آمادگی برای سفر سفر همیشه لذت بخش است مخصوصاً زمانی که می خواهید ناشناخته ها را بشناسید و این سفر زمانی هیجان انگیزتر می شود که شما خودتان یک برنامه مفصل و بی نقصی را طراحی می کنید و مو به مو در مراحل برنامه...

• سفر با حداقل هزینه به دبی

476

134066

233

سفر با حداقل هزینه به دبی

شنبه، 15 آذر 1393 ساعت 19:30 توسط لست سکند دبی

سفر با حداقل هزینه به دبی «در نقشه نیست، دنبالش نگرد، جالب‌ترین جاها در نقشه نیستند» « هرمان ملویل» به گفته یکی واقعیت این است که شما سفر می‌کنید تا چیزهای جدیدی را ببینید و تجربه‌های جدید کسب کنید، خب اگر می‌خواهید هرجا که می‌روید...

ادامه مطلب »
  • از برج میلاد تا برج گالاتا (دفترچه راهنمای سفر استانبول)

121

63229

225

از برج میلاد تا برج گالاتا (دفترچه راهنمای سفر استانبول)

سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 09:00 توسط رامین عبدی استانبول

با سلام خدمت هموطنان گرامی سفر ما به استانبول در سال 96 و از 16 مهر تا 23 مهر به مدت 7 شب و 8 روز انجام شد.ابتدا سفرنامه مفصلی که در آن به بیان کامل جزئیات سفرمان پرداخته بودم نوشتم ولی بعدا با...

• بریتانیا سرزمینی شگفتی ها (بخش اول: سفر به لندن شهر افسانه ها) قسمت اول

11210

223

بریتانیا سرزمینی شگفتی ها (بخش اول: سفر به لندن شهر افسانه ها) قسمت اول (2 قسمت)

چهارشنبه، 29 آذر 1396 ساعت 09:00 توسط paria kamali لندن

از اونجایی که تا کنون هیچ سفرنامه این در این سایت از کشور بریتانیا ندیم بر این شدم تجربه خودم و همسرم از این سفر رو با شما همراهان عزیز به اشتراک بزارم. برای همتون سفرهایی سرشار از تجربه و شادی آرزو دارم بریتانیا میزبان...

• سفرنامه استانبول و توصیه های ضروری

1278

256559

203

سفرنامه استانبول و توصیه های ضروری

سه شنبه، 22 مهر 1393 ساعت 14:54 توسط سمانه زارعی استانبول

سفرنامه ای متفاوت از سفر به استانبول و توصیه های ضروری در مورد سفر به ترکیه سفرنامه های زیادی توی سایت های مختلف وجود داره که همگی وجوه مشترک زیادی دارن. من سعی کردم یه سفرنامه مختصر و مفید برای کاربران بنویسم و نکاتی رو...

• راهنمای جامع استانبول گردی

126

38866

193

راهنمای جامع استانبول گردی

سه شنبه، 12 دی 1396 ساعت 09:00 توسط نیما علایی استانبول

به نام خدا وقتی صحبت از استانبول به میان میاد, شاید خیلی ها هنوز تصور اشتباهی از استانبول داشته باشند و فکر کنند که استانبول شهریست که فقط برای خرید مناسب است. اما اگر استانبول را کامل بشناسید متوجه میشید که استانبول کلکسیونی از تمامی...

ادامه مطلب »
  •  سفر عجیب و پرماجرا به مالدیو (سفرنامه)

309

67674

178

سفر عجیب و پرماجرا به مالدیو (سفرنامه)

چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 21:29 توسط علی عباسی مالدیو

سلام به همه ی لست سکندی های عزیز و همراهان و خوانندگان همیشگی سایت وزین لست سکند؛ طبق روال چند سال گذشته، سعی کردم همواره تجربیاتی که تو سفر برام گذشته رو در قالب سفرنامه به هموطنان عزیزم توضیح بدم که شاید بتونه کمک...

ادامه مطلب »
  • سفر مجانی به دبی (سفرنامه)

434

81578

174

سفر مجانی به دبی (سفرنامه)

سه شنبه، 2 شهریور 1395 ساعت 14:10 توسط لست سکند دبی

بنام خالق جهان و زیبایی ها طولانی‌ترین سفرها، حتی سفرهای چند هزار کیلومتری با یک گام شروع می‌شوند. عرض سلام و احترام دارم خدمت همه مسافرها و دوست داران سفر. من برای اولین بار هستش که می خوام سفرنامه بنویسم و هیچ تجربه ای هم...

ادامه مطلب »
  • راهنمای جامع سفر به بلغارستان (1)

1829

312262

168

راهنمای جامع سفر به بلغارستان (1) (2 قسمت)

شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 14:20 توسط مانی نقاش بلغارستان وارنا

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست که پایتخت آن شهر سوفیا است. جمعیت این کشور بالغ بر ۷٬۳۶۴٬۵۷۰ نفر است که هر ساله از آن کاسته می‌شود. بلغارستان بیشترین رشد منفی جمعیت را در جهان دارد . زبان رسمی این کشور بلغاری و واحد...

• سفر 100 یورویی به اروپا

183

30181

163

سفر 100 یورویی به اروپا (8 قسمت)

سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 09:00 توسط امید سرافرازی پاریس بارسلون ونیز رم لاهه آمستردام

*** بنام یگانه ای که در سفر باید شناخت ***   مقدمه درود به همه کاربران و دوستان عزیز من اولین سفرنامه خودم را دو سال قبل به اسم  “سفر مجانی به دبی”  نوشتم که جزو  پربازدیدترین و پر نظرترین سفرنامه های سایت...

• سفرنامه ی 14 روزه شامل مسقط ، دارالسلام ، جزیره زنگبار ، آروشا و نایروبی

34004

159

سفرنامه ی 14 روزه شامل مسقط ، دارالسلام ، جزیره زنگبار ، آروشا و نایروبی

پنجشنبه، 18 مرداد 1397 ساعت 09:00 توسط امیر تانزانیا کنیا عمان

مقدمه:  تصمیم به سفر از اونجایی شروع شد که عمان ایر اوایل ماه ژانویه تخفیف 50 درصدی رو برای تمامی مسیرهای پروازی به مناسبت بیست و پنجمین سالگردش گذاشته بود که علاوه بر اون  یک آژانسی یک کوپن 10 درصدی تخفیف واسم ایمیل کرده...

• دبی نامه( سفرنامه دبی)

222

70257

155

دبی نامه( سفرنامه دبی)

یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 15:31 توسط رامتین عالی پور دبی

دبی ؛ ستاره‌ی کوچک اما پرزرق و برق خاورمیانه؛ یک خط ساحلی مزین شده به صحرا که بعضی از هیجان‌انگیزترین دیدنی‌های جهان رو در خودش جا داده؛ بلندترین ساختمان دنیا، سریع‌ترین رولرکاستر دنیا، پیشرفته‌ترین پارک آبی دنیا و آکواریومی صفحه ای شگفت انگیز؛ جزایری...

ادامه مطلب »
  • سفر به آسمانِ رنگارنگ ( سفرنامه الودنیز )

199

30896

151

سفر به آسمانِ رنگارنگ ( سفرنامه الودنیز ) (4 قسمت)

چهارشنبه، 3 آبان 1396 ساعت 09:00 توسط مجید میرزادی فتحیه اولودنیز کاش ککووا

با تکان شدیدی از خواب بیدار شدم . زلزله بود ؟! همانطور که طاق باز روی تخت دراز کشیده و با انگشتانم تُشَک را چنگ زده بودم ، چشمانم چرخید و روی سقف چوبیِ بالای سَرَم قفل شد !     زلزله های اخیر و...

• حاجی واشنگتن در بلاد عثمانی

10851

147

حاجی واشنگتن در بلاد عثمانی

یکشنبه، 20 تیر 1395 ساعت 15:01 توسط لست سکند استانبول

این یادداشتها را ماه ها قبل و در جریان دومین سفرم به استانبول جهت درج در وبلاگ شخصی نوشتم اما حوصله تکمیلش را نداشتم،وقت راه انداختن وبلاگ را هم نداشتم ،تصمیم گرفتم فعلا یادداشتهای پراکنده را سر وسامانی دهم تا در لست سکند درج شود....

• تهران تا قشم با ماشین شخصی

129874

145

تهران تا قشم با ماشین شخصی

سه شنبه، 17 آذر 1394 ساعت 16:08 توسط الهه ر ایران قشم

مقدمه : گوستاو فلوبر میگوید : "سفر کردن انسان ها را فروتن می کند، زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی می کنند را کشف می کنید" در سفری که نوروز امسال به جزیره قشم...