سریع ترین قطار آفریقا ، کازابلانکا را به طنجه متصل می کند ‏

5
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سریع ترین قطار آفریقا ، کازابلانکا را به طنجه متصل می کند ‏
23 مهر 1396 15:00
0

مهندسین در مراکش ، اولین قطار سریع السیر آفریقا را که سرعت آن 320 کیلومتر در ساعت است امتحان می کنند. در حال حاضر سریع ترین قطار بین شهرهای کنیترا و طنجیه با سرعت 275 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. اما این خط ریلی جدید که با همکاری فرانسوی ها راه اندازی می شود می تواند زمان 5 ساعت و 45 دقیقه ای بین شهرهای کازابلانکا و طنجیه را به دو ساعت کاهش دهد. این خط ریلی ، سریع ترین قطار در قاره آفریقا خواهد بود.

TGV مراکش که خلاصه شده کلمه قطارهای سریع السیر به زبان فرانسوی است از تابستان 2018 شروع به کار خواهد کرد. هزینه های این پروژه که 50% آن بعهده شریک فرانسوی بوده است 2.4 میلیارد دلار برآورد شده است.

حمل و نقل آسان و قابل اطمینان می تواند تعداد گردشگرانی که سالانه به مراکش می روند را افزایش دهد ، بخصوص افرادی که می خواهند از شهر طنجیه دیدن کنند براحتی می توانند این مقصد را بعنوان یک مقصد یک روزه از کازابلانکا در نظر بگیرند .

سریع ترین قطار آفریفا ، کازابلانکا را به طنجه متصل می کند ‏

سریع ترین قطار آفریفا ، کازابلانکا را به طنجه متصل می کند ‏

 

منبع : Dailymail

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.