ونیز را در دبی ببینید

4.6
از 8 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
ونیز را در دبی ببینید + تصاویر
26 شهریور 1396 10:00
0

اگر تا به حا نتوانسته اید به ونیز بروید یا دیدن ونیز با شلوغی فراوان همراه بوده است ، احتمالا به زودی ونیز به دیدن شما خواهد آمد !

شاید هیچکس تصور نکند بتواند شهر زیبای ونیز را جای دیگری ببیند ، اما یک شرکت توسعه دهنده املاک و مستقلات  در خاورمیانه این کار را امکان پذیر کرده است. ونیز شناور ، اولین مقصد شناور پنج ستاره جهان خواهد بود که کاملا شبیه به شهر مشهور ونیز با فاصله 4 کیلومتر از شهر دبی ساخته خواهد شد. این مقصد ، زیبایی ، آرامش و فرهنگی شبیه به ونیز خواهد داشت. ونیزی که با کانال ها و قایق هایش شهرت دارد. اینطور که گفته می شود حتی قایق های به کار رفته در این ریزورت نیز از ایتالیا صادر می شوند که این مقصد شباهت کامل و اصیل تری به ونیز داشته باشد.

اما اگر فکر می کنید ساخت ونیز در کانال ها و قرار دادن قایق ها در آن خلاصه می شود اشتباه میکنید ، بلکه قرار است مشهورترین میدان شهر – پیاتزا سن مارکو – نیز در این ریزورت شبیه سازی گردد. علاوه بر اینها یک دنیای زیرآب لوکس که شامل کابین هایی برای اقامت ، فروشگاه و رستوران های مختلفی خواهد شد نیز در این ریزورت وجود خواهد داشت. چیزی که احتمالا دیگر در ونیز نخواهید یافت !

ونیز شناور ظرفیت 3000 میهمان را خواهد داشت و میهمانان باید با استفاده از هلیکوپتر ، قایق یا هواپیمای دریایی به آن بروند. پس از آن براحتی می توانند ونیز شناور را با قایق یا پیاده طی کنند. در این مقصد شبیه سازی شده حتی فستیوال های ونیزی نیز در زمان مخصوص خودشان برگزار می شوند.

ریزورت ونیز بخشی از پروژه قلب اروپا است که شامل شش جزیره می گردد که با فاصله 4 کیلومتر از دبی ساخته خواهند شد. ریزورت های دیگر این پروژه شامل سوئد ، آلمان ، موناکو ، سن پترزبورگ و سوییس می شوند.

ونیز را در دبی ببینید

ونیز را در دبی ببینید

ونیز را در دبی ببینید

ونیز را در دبی ببینید

ونیز را در دبی ببینید

ونیز را در دبی ببینید

 

منبع : Dailymail

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.