بسته‌های جدید گردشگری تایوان معرفی شدند

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بسته‌های جدید گردشگری تایوان معرفی شدند
10 آذر 1389 00:00
0

سازمان گردشگری تایوان، در فاصله دوماه مانده به آغاز سال 2011، میلادی بسته‌های گردشگری جدید خود را در قالی سه موضوع اصلی معرفی کرد.

به گزارش میراث آریا(chtn)،‌ این بسته‌های گردشگری که به منظور ترغیب ورود گردشگر و تسهیل خدمات رسانی به گردشگران برنامه ریزی و معرفی شده اند از سه بخش اصلی،‌ 100 تور تفریحی، تایوان شناسی و ارائه برترین خدمات مسافرتی تشکیل شده اند.

در بخش 100 تور تفریحی، 10 موضوع تفریحی ثابت همچون : سنن و مذهب،‌ فرهنگ بومی، اقوام بومی، چشمه‌های آب گرم، تورهای نوآورانه،‌ فرهنگ معاصر، کوه نوردی، دوجرخه سواری و طبیعت گردی و جشن‌های مختلف در نظر گرفته شده اند که این تورها طبق یکی از این 10 موضوع و به انتخاب گردشگران به اجرا در خواهند آمد.

تایوان شناسی نیز، به منظور افزایش آگاهی گردشگران از فرهنگ و سنن این کشور طراحی شده که براساس آن، چهار موضوع اصلی مناسب با چهار فصل سال مد نظر قرار گرفته است: جشنواره فانوس‌های کاغذی تایوان در فصل بهار، جشنواره غذای تایوان در فصل تابستان،‌جشنواره بین المللی دوچرخه سواری در فصل پاییز و جشنواره غذای فین در فصل زمستان . علاوه بر آن چند جشنواره جدید همچون جشنواره چای و رقابت‌ها بازارگردی شبانه تایوان نیز به منظور معرفی دیگر جنبه های فرهنگی این کشور برگزار خواهند شد.

آخرین بخش نیز،‌ ارائه برترین خدمات گردشگری است که روی میزبانی از گردشگران، پیش از مسافرت، حین مسافرت و پس از آن تمرکز کرده است. بر این اساس وب سایت‌های مختلف و جدیدی راه اندازی خواهد شد تا اطلاعات گوناگونی از جمله معرفی اتوبوس‌های تندرو، کالابرگ‌های مخصوص تور و دیگر پیشنهاد‌های مخصوص را در اختیار گردشگران قرار دهد.

علاوه بر آن، تسهیلات ویژه‌ای همچون " کارت آسان" برای استفاده در متروی شهرهای مهم تایوان مانند تایپه و کائوسیونگ در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند که در کنار تورهای نیمه روزه رایگان برای حمل و نقل گردشگران می‌تواند، عامل مهمی در جذب بیشتر گردشگر شود.

اهدای جوایز نفیس به یک میلیونمین مسافری که به تایوان وارد می‌شود نیز دیگر طرح‌های تایوان برای ارتقا گردشگری این کشور در سال آتی عنوان شده است.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.