بازدید رایگان از موزه‌ها در ایام دهه فجر

1
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
10 بهمن 1390 00:00
0
معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: علاقه مندان به موزه می‌توانند از تمامی موزه‌های کشور در ایام الله دهه فجر به صورت رایگان بازدید کنند.

به گزارش میراث آریا (chtn)، «سید حسن موسوی » شب گذشته بعد از پایان جلسه هیات دولت با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: دولت در جلسه هیات دولت مصوب کرد طی 10 روز دهه فجر علاقه‌مندان بتوانند از موزه های سطح کشور به طور رایگان بازدید کنند.

وی افزود:بر اساس این تصمیم هیات دولت بازدید از تمامی موزه های کشور در ایام الله دهه فجر به صورت رایگان خواهد بود و امیدواریم علاقه مندان به موزه بتوانند دراین ده روز از موزه‌های مورد علاقه خود بازدیدکنند.

موسوی هم چنین در این گفت و گو از آغاز اعطای تسهیلات سفر از طریق بانک گردشگری خبر داد. موسوی هم چنین از ارسال پرونده کاخ موزه گلستان به عنوان نخستین اثر در پایتخت ایران برای ثبت جهانی در یونسکو خبر داد.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.