آغاز بازرسی های تعطیلات تابستانی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سطح کشور

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
20 اردیبهشت 1391 00:00
0
مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمای کشوری ازآغاز بازرسی های تعطیلات تابستانی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سطح کشور خبرداد. محمد حسین اکبری در گفت و گو با خبرنگار ما و با اشاره به این مطلب که کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری با فرارسیدن ایام تعطیلات تابستانی و اوج مسافرت ها برخورد قانونی و تدابیر بازرسی و بازدید از کلیه دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سراسر کشور به ویژه در تهران را در دستور کار قرار داده است، اظهارداشت: این بازرسی ها که از 15 خردادماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری در سطح کشور به ویژه استان تهران به صورت محسوس و نامحسوس انجام می شود.

وی حضور دائمی مدیرعامل و مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرت هوایی بند الف، تمدید مجوز مغایرها، تمدید ضمانتنامه حسن انجام کار، عدم فروش بلیت هواپیما خارج از فضای داخلی دفاتر، عدم فروش بلیت هواپیما غیر از قیمت مصوب، عدم اعزام کارمندان دفاتر خود در سطح ترمینال های فرودگاهی جهت فروش بلیت هواپیما در ترمینالها، همچنین پاسخگویی مناسب و ارائه مدارک لازم به بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری را از جمله وظایف دفاتر مزبور دانست.

مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمای کشوری در ادامه اظهارداشت: در ایام اوج مسافرت ها با دفاتر خدمات مسافرت هوایی (بند الف) که موارد مذکور را رعایت نکنند، برابر مقرارت قانونی به شدت برخورد می شود و بدون تذکر قبلی مجوز آنها تعلیق و در صورت ادامه تخلفات پروانه فعالیت دفاتر مزبور لغو خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسافران در طول مدت مسافرت با مشاهده هرگونه تخلف از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و یا ارائه پیشنهاد می توانند با شماره تلفن 61022095 میز خدمت کمیته نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی(در ساعات اداری) تماس حاصل کنند و از طریق سایت www.cao.ir از کلیه قیمت های مصوب پروازهای داخلی مطلع شوند.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.