آخرین خبر درباره تغییر قیمت بلیط هواپیما

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
26 مهر 1391 00:00
0
ایسنا نوشت: در حالی که هفته گذشته رئیس سازمان هواپیمایی از افزایش 50 درصدی نرخ بلیت هواپیما خبر داده بود، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این موضوع را منوط به موافقت‌های نهایی اعلام کرد.

معاون کالاهای سرمایه‌ای و خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان این‌که موضوع افزایش قیمت بلیت‌های هواپیما یک پیشنهاد بوده که به این سازمان ارائه شده است، ادامه داد: از این گونه پیشنهادات مرتب به ما اعلام می‌شود. همان طور که در قضیه لبنیات بارها پیشنهادات متعددی به ما ارائه شد.

وحید منایی با بیان این‌که البته درباره موضوع نرخ بلیت هواپیما کارگروهی مرکب از چند معاون وزیر یا حتی وزیر تصمیم گیری می‌کنند، گفت: در این زمینه اطلاعاتی نیز به ما ارائه می‌شود.

او با اشاره به این‌که این طور نیست که همه پیشنهادها به صورت قطعی عملیاتی شود، گفت: به نظر می رسد گرچه هزینه‌های سفر هوایی به دلیل افزایش نرخ ارز یا تحریم یا عوامل دیگر افزایش یافته است، اما مصرف کننده نیز نباید در این میان متضرر شود. معاون کالاهای سرمایه‌ای و خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: به نظر من افزایش نرخ بلیت هواپیما نمی‌تواند بیشتر از 10 تا 15 درصد باشد، ولی با این وجود هنوز تصمیم نهایی درباره آن گرفته نشده است.
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.