روسیه جهت آمادگی میزبانی فیقا 2018 مقررات ویزا را آسان می‎کند

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
10 آبان 1391 00:00
0
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین‎الملل ـ مقامات قانونگزاری در روسیه اعلام کردند که به زودی بررسی‌ها برای ارائه تسهیلات بیشتر در زمینه مقررات صدور ویزا برای خارجیانی که در ارتباط با جام جهانی 2018 قصد سفر به این کشور دارند،آغاز می‌شود.

به گزارش شینهوا به نقل از یک مقام آگاه در اتحادیه گردشگری روسیه ، نحوه اجرای این تسهیلات هم‎اکنون طی لایحه " آزاد سازی ویزا" از سوی دولت به مجلس دومای روسیه تسلیم شده است.

تصویب این لایحه از سوی دوما، کمک بزرگی برای ارتقای گردشگری ورزشی روسیه در مدت زمان برگزاری مسابقات جام جهانی و سال‌های آینده منتهی به این مسابقات است و طرفداران این ورزش ها را تشویق می‌کند که بیش از پیش به این کشور سفر کنند. طبق این لایحه به شهروندان خارجی که به نحوی درزمینه‎های سازماندهی و هدایت و رهبری مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 فعالیت دارند، تسهیلات ویژه‎ای از نظر صدور ویزا داده می‌شود.

همچنین گروه‎های بخصوصی از خارجیان به ویژه افراد شرکت کننده در مسابقات می‎توانند طی دوران برگزاری این رقابت‌ها بدون دریافت هرگونه ویزا وصرفا با ارائه مدرک ویژه‌ای که بعدا دردسترس آنان قرار می‌گیرد، به روسیه رفت و آمد کنند. این تسهیلات همچنین به خارجیان حق می‌دهد که به طور ازادانه به شهرهایی که قرار است میزبان مسابقات جام 2018 باشند، رفت و آمد کنند. تصویب این لایحه از سوی دوما، کمک بزرگی برای ارتقای گردشگری ورزشی روسیه در مدت زمان برگزاری مسابقات جام جهانی و سال‌های آینده منتهی به این مسابقات است و طرفداران این ورزش ها را تشویق می‌کند که بیش از پیش به این کشور سفر کنند.

پیشتر نیز وزیر ورزش روسیه نیز اعلام کرده بود که روسیه روند آماده‌سازی خود را برای میزبانی جام جهانی 2018 تسریع می‌کند که قرار است در 11 شهر میزبان به اطلاع عموم برسد. سنت پترزبورگ، مسکو، کازان، رستوف، کالینگراد و ولگوگراد از جمله این 11 شهری هستند که 5 سال دیگر میزبان مسابقات فیفا خواهند بود.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.