اندونزی سال آینده 9 میلیون گردشگر خارجی جذب می‎کند

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
10 آبان 1391 00:00
0
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین‎الملل ـ وزیر گردشگری اندونزی اعلام کرد با توجه به موفقیت این کشور درجذب هشت میلیون گردشگر خارجی در سال 2012، وبا توجه به میزبانی کشورش برای دو نشست مهم منطقه‌ای این کشور جذب 9 میلیون گردشگر خارجی را در دستور کار خود برای سال 2013 قرار داده است.

به گزارش کمپس دیلی، به نقل ازمنابع رسمی در اندونزی، جذب این تعداد گردشگر خارجی به معنای 12.5 درصد رشد طی سال آینده است. این کشور سال گذشته جذب 8 میلیون گردشگر خارجی را هدف قرار داده و تا کنون موفق به جذب 7.65 میلیون گردشگر شده است.

کشور اندونزی به‎ویژه میزبان نشست منطقه‌ای سازمان همکاری‌های کشورهای آسیا و اقیانوسیه APEC خواهد بود که از جمله مهم‌ترین کنفرانس‌های این منطقه تلقی می‌شود که در بالی و نیز در دیگر شهرهای اندونزی برگزار می‌شود.

اندونزی به منظور ایجاد آمادگی برای برگزاری کنفرانس اقتصادی کشورهای آسیا و اقیانوسیه APEC که اکتبر 2013 برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود سران بیش از 21 دولت منطقه درآن شرکت کنند ، بیش از گذشته با گام‌های بشدت سریع و بی پروا بر زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل در بالی تمرکز کند.

این طرح‌ها مشخصا از آوریل سال آینده آغاز می‎شود وتوسعه فرودگاه بالی و جاده‎ای موسوم به" تول"، از جمله این طرح‌هاست.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.