محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات تاسوعا و عاشورا

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
30 آبان 1391 00:00
0

با احتساب پنجشنبه این هفته، چهار روز تعطیلی پیش رو است. پلیس راه برای طولانی ترین تعطیلات پاییز 91، محدودیت های ترافیکی اعلام کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ از ابتدای این هفته البته پلیس راهور طرح ویژه زمستانی را شروع کرده است. اما به موازات این طرح، محدودیت هایی برای تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شده.

به گفته سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور این محدودیت ها از ساعت 12 روز چهارشنبه شروع می شود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز یکشنبه هفته آینده از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد ممنوع است.

او گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه با شماره تلفن 88255555 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین محدودیت های دیگر جاده ها را چنین اعلام کرد؛

جاده چالوس؛

تردد انوع تریلر و کامیون همچنان ممنوع است. تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 21 روز جمعه از میدان امیر کبیر کرج تا دهنه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع می شود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز؛

تردد کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 روز چهارشنبه و همچنین ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:30 تا 24 از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشاء) یک طرفه می شود.

جاده دماوند؛

تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین ساعت 6 تا24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رشت- قزوین؛

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روزهای پنجشنبه ، جمعه، شنبه و یکشنبه از محور رشت قزوین و مسیر مخالفش ممنوع است.

آستارا - اردبیل؛

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از محور و بالعکس ممنوع می شود

زاهدان- زابل؛

تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 20 روز چهارشنبه و از ساعت 15 تا 22 روز یکشنبه ممنوع خواهد بود.

منبع : خبر آنلاین

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.