آغاز پیش فروش نوروزی بلیت قطار از اواسط بهمن ماه

4.7
از 22 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
12 دی 1391 00:00
0
سرپرست معاونت امور مسافری شرکت راه آهن با بیان اینکه پیش فروش بلیت‌های نوروزی از اواسط بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود امسال با حدود 10 درصد رشد در تعداد قطار روبرو باشیم.

غضنفر فولادی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت قطار برای عید نوروز از اواسط بهمن ماه آغاز می شود، گفت: این پیش فروش برای یکماه ادامه خواهد داشت تا مسافران برای مسیرهای دلخواه خود بلیت تهیه کنند.

وی با اشاره به جابه جایی مسافران در سال جاری، اظهار داشت: تاکنون حدود 21 میلیون مسافر در بخش ریلی جابه جا شده‌اند که این به معنای تحقق 87 درصد برنامه های ما برای افزایش تعداد مسافر است.

سرپرست معاونت مسافری راه آهن افزود: برنامه مصوب امسال جابه جایی 33.6 میلیون نفر است که تلاش داریم تا پایان سال این برنامه محقق شود.

وی با اشاره به اینکه نوروز امسال نسبت به سال گذشته در تعداد صندلی ایجادی 11 درصد رشد داریم، اظهار داشت: پیش بینی ما این است که امسال با حدود 10 درصد رشد در تعداد قطار روبرو باشیم.

فولادی تصریح کرد: سوایق نشان می دهد که 37 درصد مسافران قطار در مسیر تهران - مشهد هستند که برای این منظور تمهیدات خوبی در نظر گرفته شده است و با راه اندازی قطارهای جدید برنامه های مورد نظر ما اجرایی می شود.

سرپرست معاونت مسافری راه آهن در خصوص کیفیت خدمات دهی در قطارها، اظهار داشت: قطارهای موجود کلاس بندی است که قطارهای ویژه با عنوان ترانست‌ها، قطار اکسپرس، قطارهای کوپه، صندلی و اتوبوسی به مردم خدمات رسانی می کنند که هر کدام از اینها کلاس ویژه ای دارند و کیفیت آنها متفاوت است.

وی تصریح کرد: با برنامه های توسعه ناوگان به زودی واگن‌های بی کیفیت از ناوگان خارج و واگن‌های جدید جایگزین آنها خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.