هتل ماریوت بزرگترین میهمانی شام دنیا را در گینس ثبت می‌کند

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتل ماریوت بزرگترین میهمانی شام دنیا را در گینس ثبت می‌کند
01 آبان 1389 00:00
0

تایلند برای احیای شهرت و جایگاه توریستی خود در نظر دارد بزرگترین مهمانی شام دنیا را با غذاهای تایلندی و مراسم ویژه در رکورد گینس ثبت کند. این کار قرار است با همکاری مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای و بین‌المللی ماریوت انجام شود.

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ میترااسدنیا ـ به گزارش سایت الکترونیکی هتل ماریوت، مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای و بین‌المللی ماریوت در سرتاسر جهان با همکاری مقامات گردشگری تایلند درنظر دارند از لهستان تا چین، از تایلند تا بریتانیا برای احیای شهرت توریسم تایلند دست به برگزاری بزرگترین مراسم جهانی شام بزنند که قادر باشد رکورد جهانی گینس را بشکند.

«دمینیک شری» معاون رییس منطقه‌ای بازاریابی و فروش هتل‌های بین‌المللی ماریوت درآسیا و اقیانوسیه دراین زمینه گفت: «باتوجه به محبوبیت غذاهای تایلندی در سرتاسر جهان و با تلاش برای شکستن رکورد بزرگترین شام جهان در فهرست جهانی گینس درصدد هستیم شهرت تایلند را به عنوان یکی از بزرگترین مقصد توریستی احیا کنیم و این کار با یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین محصولات و جاذبه‌های تایلند که همان غذاهای تایلندی است، انجام می‌دهیم.»

این کمپین که با عنوان "سفر شام جهانی تایلند" در تمام مراکز و هتل‌ها و اقامتگاه‌های وابسته به هتل‌های بین‌المللی ماریوت برگزار می‌شود، از شرکت‌کنندگان در این مراسم که از تمام کشورهای جهان هستند، با انواع جعبه‌های جوایز و هدایا که پر از انواع غذاهای مشهور تایلندی است، تشکر و قدردانی می‌شود.

سالن های غذاخوری وابسته به شرکت ماریوت در سرتاسر آسیا و ستاد ماریوت در مریلند امریکا دراین ابتکار جهانی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

هماهنگی میان شعبات و بخش‌های مختلف هتل ماریوت در سرتاسر جهان به نحوی است که به مدیران و برگزارکنندگان این شام در تمام شعبه‌های هتل ماریوت امکان می‌دهد مراسم سرتاسری یک شام تایلندی در سطح جهان را به طور همزمان برگزار کنند.

برای این کار نمایندگانی از سازمان گردشگری تایلند و سفارتخانه‌های تایلند درسراسر جهان و نیز نمایندگانی از رسانه‌ها دعوت شده است تا با شرکت در این جشن علاوه بر صرف شام از برخی جایزه‌های ویژه که شامل تسهیلات سفرهای رایگان به تایلند است، برخوردار شوند.

 +منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.