دورنمای 10 ساله ویتنام در صنعت گردشگری

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
دورنمای 10 ساله ویتنام در صنعت گردشگری
06 آبان 1389 00:00
0

ویتنام امیدوار است با جذب 12 میلیون گردشگر خارجی تا سال 2015، درآمدی 9 میلیارد دلاری را از صنعت گردشگری کسب کند.

به گزارش میراث آریا(chtn)،‌ براساس یک طرح 10 ساله از سوی سازمان گردشگری ویتنام این کشور درنظر دارد تا سال 2020، درآمد خود از بخش گردشگری را تا 16 میلیارد دلار افزایش داده و سهم این صنعت را در درآمد ناخالص ملی به شش درصد برساند.

به همین منظور مقامات ویتنامی نگاه ویژه‌ای به برگزاری اجلاس‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی در حوزه‌های مختلف گردشگری به خصوص گردشگری سلامت داشته و امیدوارند با تقویت این بخش شاهد ورود گردشگران بیشتری از مناطق جنوب شرق و شمال شرق آسیا باشند.

علاوه بر‌ آن جذب بازارهایی از کشورهای اتحادیه اروپا، امریکای شمالی، استرالیا و دیگر همسایگان ویتنام نیز در دستور کار مسئولان این کشور قرار دارد. بررسی کسب بازارهایی در منطقه خاور میانه و شبه قاره هند نیز از جمله برنامه‌های اولیه این سازمان محسوب می‌شود.

گفتنی است سازمان گردشگری ویتنام مسابقه‌ای را جهت ارائه یک شعار و سمبل مناسب برای گردشگری این کشور ترتیب داده که جایزه نخست آن 2500 دلار بوده وعلاقمندان می‌توانند تا پانزدهم ماه دسامبر در آن شرکت کنند.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.