اهرام مصر، بهترین منظر عکاسی گردشگران

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
اهرام مصر، بهترین منظر عکاسی گردشگران
06 آبان 1389 00:00
0

براساس نظر سنجی یک شرکت فیلم برداری بریتانیای، اهرام مصر با دریافت بیشترین آرا،‌ به عنوان بهترین مدل عکاسی گردشگران بریتانیایی انتخاب شدند.



به گزارش میراث آریا(chtn)،‌ براساس این نظر سنجی، گردشگران بریتانیایی بیشتر از دیگر مکان‌ها و نماهای سراسر جهان، از اهرام مصر عکس برداری کرده و یا از آنها فیلم گرفته اند.

برج ساعت بیگ بن لندن، برج ایف پاریس و مجسمه آزادی نیویورک، پس از اهرام ثلاثه، رتبه‌های بعدی این نظر سنجی را به خود اختصاص دادند.

به گفته رئیس شرکت فیلمبرداری تروپرینت بریتانیا، که مسئولیت این نظر سنجی را برعهده دارد:‌ اهرام ثلاثه از معدود مکان‌هایی روی زمین به شمار می‌روند که نمی‌توان عکسی بد از آنها گرفت.

به گفته وی،‌ دیگر اماکن و مناطق نیاز به زاویه‌ای مناسب با نور و فضای کافی برای عکس برداری هستند اما این محدودیت‌ها در خصوص اهرام اصلا وجود ندارد.

گفتنی است بر اساس این نظر سنجی 20 درصد از رای دهندگان به اهرام مصر، 17 درصد به برج بیگ بن،‌15 درصد به برج ایفل، 14 درصد به مجسمه آزادی، 13 درصد به سالن اوپرا سیدنی،‌11 درصد به تاج محل، هفت درصد به کلوزیوم رم،‌سه درصد به برج کج پیتزا و سه درصد دو درصد به دیوار بزرگ چین و یک درصد نیز به خانه یکی از خوانندگان قدیمی امریکایی رای داده بودند.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.