‏5 نکته برای سفری راحت تر در فرودگاه ها

5
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
‏5 نکته برای سفری راحت تر در فرودگاه ها + تصاویر
08 خرداد 1397 15:00
0

اگر برنامه ای پیش روی خود نداشته باشید، فرودگاه ها می توانند مکان های پیچیده و خسته کننده ای باشند. اگر می خواهید سفر بعدیتان بسیار آسانتر و کمتر عصبی کننده باشد فقط کافی است چند راهنمایی ساده را دنبال کنید. در واقع گذر از یک فرودگاه هنگام سفر سخت نیست اما راهنمایی های زیر کمک می کند تا سفرتان بسیار ساده تر بشود.

بار همراه خود را علامت گذاری کنید

اگر می خواهید چمدان یا بار همراه خود را سریع تر پیدا کرده و راهی مقصد مورد نظرتان شوید ، مهم است بدانید چگونه بار خود را سریع تر از میان بقیه بار ها بیرون بکشید. بدین منظور می توانید یک روبان رنگی درخشان یا هر چیزی شبیه طناب در اطراف چمدان خود بچسبانید تا به راحتی آن را روی چرخه چمدان ها در هنگام رسیدن بارها از میان حجم زیاد چمدان ها تشخیص داده و آن را خارج کنید. این روش زمان زیادی برای شما ذخیره می کند و می توانید در همه سفرهایتان از آن استفاده کنید.

‏5 نکته برای سفری راحت تر در فرودگاه ها

بررسی آنلاین

جهت داشتن خیالی آسوده هنگام رفتن به فرودگاه، چک کردن پروازها به صورت آنلاین کمک زیادی به شما می کند. اکثر  شرکتهای بزرگ این گزینه را در اختیار مسافرین و کاربران خود قرار می دهند و قطعا استفاده از مزایای آن برای شما که قصد سفر دارید سودمند خواهد بود. با بررسی آنلاین پروازها برای خرید بلیط می توانید زودتر صندلی مناسب خود را پیدا کرده و رزرو کنید و وقت آزاد بیشتر و اضطراب کمتر برای خود به ارمغان بیاورید و در طول سفر نیز راحتی بیشتر را تجربه کنید. خرید آنلاین بلیط بسیار ساده است ، فقط با واردکردن مشخصات نام و کدملی خود می توانید بلیط خود را رزرو کنید.

‏5 نکته برای سفری راحت تر در فرودگاه ها

از خدمات پارکینگ Meet-and-greet استفاده کنید

استرس تلاش برای پیدا کردن جای پارک در پارکینگ فرودگاه ها برای مسافران امری طبیعی است. برای رفع این استرس می توانید از خدمات سرویس پارکینگ Meet-and-greet استفاده کنید. این سرویس می تواند زمان زیادی را برای شما ذخیر کرده و اضطراب شما را کاهش دهد. در این روش شرکت مورد نظر شخصی را به فرودگاه فرستاده و شما را در ترمینال پروازتان ملاقات می کند، ماشین را از شما تحویل گرفته و به پارکینگ می برد. این روش یکی از موثر ترین راه های کاهش استرس هنگام رفتن به فرودگاه برای شروع سفر است.

‏5 نکته برای سفری راحت تر در فرودگاه ها

پرینت بلیط خود را همراه خود داشته باشید

از همراه داشتن پرینت بلیط پرواز خود اطمینان حاصل کنید تا وقتی که زمان سوار شدن به هواپیما رسید حتما همراهتان باشد. یا می توانید یک اسکرین شات از بلیط خود را در گوشی تلفن همراه خود نگه دارید که در این صورت یک کپی دیجیتال از آن را همراه خود دارید و استرس گم کردن بلیط پرواز خود را نخواهید داشت.

‏5 نکته برای سفری راحت تر در فرودگاه ها

سالن استراحت فرودگاه را پیدا کنید

بسیاری از فرودگاه های بزرگ و بین المللی سالن های بزرگی برای استراحت کسانی که منتظر رسیدن زمان پروازشان هستند ، دارند. بازدید از یکی از این سالن ها برای صرف یک نوشیدنی یا استراحتی کوتاه بسیار در کاهش استرس شما موثر خواهد بود. انجام این کار به مسافرین توصیه می شود. اگر در حال حاضر عضو طرح وفاداری شرکت هواپیمایی خاصی نیستید باید به انتخاب این گزینه نیز فکر کنید تا به تمامی امکانات رفاهی که توسط شرکت ها برای شما در نظر گرفته شده است دسترسی داشته باشید. استفاده از این امکانات رفاهی آرامش شما را دوچندان خواهد کرد.

‏5 نکته برای سفری راحت تر در فرودگاه ها

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر بعدیتان هستید به تمامی این راهنمایی های بالا فکر کنید و آن ها را انجام دهید. هرچه برای سفرتان آماده تر باشید در گذراندن مرحله فرودگاهی آن نیز دچار استرس کمتر و آرامش بیشتری خواهید بود. راه های زیادی برای ایجاد راحتی در تجربه فرودگاهی وجود دارد و شما باید از بسیاری از آنها در سفر استفاده کنید.

 

منبع : youramazingplaces 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.