اطلاعیه شماره 2 - مسابقه سفرنامه نویسی 97

4.5
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اطلاعیه شماره 2 - مسابقه سفرنامه نویسی 97
03 آذر 1397 17:14
0

trip_noation.jpg

دوستان و همراهان عزیز لست سکند

به اطلاع میرساند که فرصت شرکت در مسابقه سفرنامه نویسی سال 1397 در پایان روز جمعه ۲ آذر به پایان رسیده و آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شوند در مسابقه سال بعد شرکت داده میشوند . طبق بررسی های بعمل آمده تعداد بسیار زیادی سفرنامه در روز آخر مسابقه به دست ما رسیده که کار ما را برای بررسی و انتشار بسیار سخت خواهد کرد . همچنین داوری آثار هم بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود

ذکر این نکته ضروری است که تمامی دوستانی که اثری شرکت داده شده در مسابقه دارند میتوانند به عنوان داور مسابقه هم نسبت به امتیاز دهی دیگر آثار (به غیر از سفرنامه خودتان) اقدام کنید. تمامی شرکت کنندگان میتوانند از طریق داشبورد کاربری خود نسبت به داوری آثار منتشر شده اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است که دیگر بخشهای مسابقه شامل :


1- نقد و بررسی ها

2- لست گرام

3- ویدئو ها

تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و  شما دوستان میتوانید در این بخشها شرکت کنید و آثار خود را ارسال فرمایید.

ترتیب انتشار سفرنامه ها از امروز به این صورت خواهد بود که در ایام عادی روزانه 2 سفرنامه در ساعات 8 و 12 منتشر خواهد شد و در روزهای تعطیل و  پنجشنبه ها 1 سفرنامه ساعت 9 صبح منتشر خواهد شد.

با تشکر از استقبال بسیار عالی و بی نظیر شما دوستان عزیز در مسابقه سال 97

 

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.