هتل باروت لارا کالکشن ، آنتالیا (Lara Barut Collection)

4.4
از 108 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
با بهترین و عالی‎‌ترین هتل آنتالیا آشنا شوید
25 اسفند 1399 08:00
27

هتل 5 ستاره و Ultra all inclusive باروت لارا، یکی از 5 هتل‌ برتر آنتالیا است که در سال 2005 تاسیس شد. این هتل بزرگ و لوکس، جوایز متعددی را به پاس امکانات و خدمات خود دریافت کرده است و حتی از دیدگاه سایت معتبر تریپ ادوایزر، از میان 351 هتل تاسیس شده در آنتالیا، عنوان بهترین هتل این شهر را از آن خود کرده است؛ چرا که باروت لارا، مجموعه‌ای از هر آنچه که یک توریست برای لذت بردن از تعطیلات خود نیاز دارد را گردآوری کرده. از امکانات تفریحی متنوع گرفته تا 10‌ها رستوران و باری که با بالاترین کیفیت آماده پذیرایی از مهمانان هستد. اخیرا نیز نام این هتل به باروت لارا کالکشن تغییر پیدا کرده است. پس اگر قصد دارید در تور آنتالیا، این هتل را انتخاب کنید، همراه ما باشید تا نگاهی بر امکانات و ویژگی‌های هتل باروت لارا بیاندازیم.

موقعیت هتل باروت لارا کالکشن

همانطور که در نقشه زیر می‌توانید ملاحظه کنید، هتل باروت لارا در جنوب شهر آنتالیا و در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا با وسیله نقلیه، حدود 13 دقیقه محاسبه می‌شود.

هتل باروت لارا کالکشن

امکانات هتل باروت لارا کالکشن

اگر فکر می‌کنید موقعیت هتل باروت لارا طوری است که دسترسی راحتی به مرکز شهر ندارید، نگران نباشید. زیرا در این هتل هر آنچه مهمانان ممکن است به آن نیاز داشته باشند، فراهم شده است. از امکانات تفریحی و عمومی بالا گرفته تا تجهیزاتی که در اتاق‌ و سوئیت‌های هتل باروت لارا قرار گرفته است.

تجهیزاتی که شامل:

  • تلویزیون LCD (تعداد و اندازه متغیر با توجه به نوع اتاق)، اینترنت رایگان، بالکن اختصاصی در اکثر اتاق‌ و سوئیت‎‌ها، مبلمان، تخت‌های کینگ سایز (یا تک نفره)، منوی بالشت، دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز، سشوار، کتری، سیستم تهویه هوا، گاوصندق، کف‌های پارکت شده، سرویس بهداشتی مجهز و تلفن.

از امکانات عمومی هتل نیز می‌توان به این موارد اشاره داشت:

  • حضور پزشک و پرستار به صورت 24 ساعته در هتل، حمل‌ و نقل فرودگاهی به صورت شخصی، اینترنت عمومی، سالن زیبایی و آرایشگاه، اتاق‌های موقتی پس از check out کردن، خدمات خشکشویی، فروشگاه‌های مختلف (به صورت مینی مارکت)، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، سرویس‌های ویژه کودکان (مانند پرستاری)، سرویس‌های مخصوص ماه عسل (برای زوجینی که خواهان سپری کردن ماه عسل در هتل هستند)، امکان برگزاری مراسم عروسی و حتی تعبیه کردن چندین سالن کنفرانس از جمله سرویس و امکاناتی هستند که در هتل باروت لارا وجود دارد.

باشگاه بدنسازی هتل باروت لارا کالکشن

هتل باروت لارا کالکشن

سالن کنفرانس

امکانات تفریحی هتل باروت لارا کالکشن

سه استخر روباز و یک استخر سربسته (آبگرم)، ساحل اختصاصی به همراه پاویون، باشگاه بدنسازی، مراکز اسپای مجهز که دارای سونا، جکوزی، انواع ماساژ درمانی می‌شود، زمین بسکتبال، تنیس، مینی‌گلف، دارت، پینگ پنگ، بیلیارد، تیراندازی، کلاب شبانه، حتی برگزاری کلاس‌های آموزش آشپزی، تخته نرد و همچنین اجرای برنامه‌های زنده مخصوصا در تورهای نوروز آنتالیا از جمله امکانات و خدمات تفریحی هستند که غالبا به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

البته برای کودکان نیز تفریحات اختصاصی مانند کلاب کودکان و پارک آبی، سرسره آبی ، LOL Club (دارای کنسول‌های پلی‌استیشن و اسباب بازی‌هایی مناسب نوجوانان 13 تا 18 سال) در نظر گرفته شده است.

 

امکانات تفریحی هتل باروت لارا کالکشن

هتل باروت لارا آنتالیا

رستوران هتل باروت لارا

با توجه به فاصله محسوسی که هتل باروت لارا با مرکز شهر استانبول و رستوران‌های درون شهری دارد، در نظر گرفتن رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع نیز همانند امکانات تفریحی، برای مهمانان از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود. در هتل باروت، 8 رستوران مختلف ساخته شده که به علت all inclusive بودن هتل و در برگرفتن هزینه غذا و نوشیدنی انتخاب اول تمامی مهمانان خواهد بود. چندی از مهم‌ترین ویژگی رستوران و بارهای هتل باروت لارا عبارتند از:

  • ارائه بیش از 176 نوع نوشیدنی ترکی و بین‌المللی

  • سرویس غذاخوری 24 ساعته

  • امکان سفارش نامحدود و رایگان حتی در رستوران‌های a La carte هتل باروت لارا

  • ارائه غذاهای حلال، گیاهی، بدون قند و غذای مخصوص کودک

  • مجموعاً دارای 18 رستوران، بار، اسنک‌بار و شیرینی پزی در هتل

  • رستوران‌های مخصوص غذاهای دریایی، آسیای شرقی، مدیترانه‌ای، ترکی، محلی و ایتالیایی

رستوران هتل باروت لارا
رستوران آسیایی
رستوران sandal رستوران هتل باروت لارا
رستوران Sandal
رستوران رستوران هتل باروت لارا
رستوران اصلی هتل
رستوران ایتالیایی هتل باروت لارا
رستوران ایتالیایی
رستوران هتل باروت لارا
رستوران بین‌المللی
رستوران بین المللی هتل باروت لارا
رستوران ترکی
رستوران دریایی هتل باروت لارا
رستوران دریایی
شیرینی پزی هتل باروت لارا
شیرینی‌پزی

اتاق‌های هتل باروت لارا کالکشن

در این هتل بزرگ 463 اتاق ساخته شده است که در 6 نوع مختلف طبقه‌بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • اتاق سوپریور (Superior Room): اتاق سوپریور با متراژ 30 متر مربع کوچک‌ترین اتاق‌های این هتل را در بر می‌گیرند و نهایتاً ظرفیت 3 نفر را دارد. منظره خارجی این اتاق‌ها رو به باغ یا استخر هتل باروت لارا است.

  • اتاق دلوکس (Deluxe Room): این اتاق‌ها منظره‌ای رو به دریای مدیترانه یا استخر هتل دارد و در متراژ 45 متر مربع ساخته شده‌اند. نهایت ظرفیت اتاق‌های دلوکس 45 متر مربع است.

  • اتاق رزیدنس  (Residence Room): این اتاق‌ها با متراژ 65 متر مربع ایده‌آل برای 4 نفر است. اتاق‌های رزیدنس نمایی رو به باغ دارد.

  • کورنر سوئیت (Corner Suite):  کورنر سوئیت‌ با متراژ 50 متر مربع، ظرفیت نهایتا 3 مهمان را دارد. این سوئیت‌ها دارای یک جکوزی اختصاصی هستند و نمایی رو به دریای مدیترانه دارند.

  • سوئیت دیزاینر (Designer Suit): سوئیت‌های دیزاینر، دارای دکور مینیمالیست و جذاب هستند که 70 متر مربع متراژ دارند. در این سوئیت‌ها علاوه بر اتاق‌ خواب، یک هال نیز در نظر گرفته شده و امکانات بیشتری نسبت به 43 اتاق و سوئیت‌های قبلی دارد. این سوئیت‌ها مناسب 4 نفر است.

  • سوئیت خانوادگی (Family Suit): سوئیت‌های خانوادگی هتل باروت لار در متراژهای 53 الی 58 متری ساخته شده‌اند و ظرفیتی مناسب برای یک خانواده 5 نفره را دارند. منظره این اتاق‌ها رو به باغ است.

هتل باروت لارا کالکشن
Deluxe Rooms
هتل باروت لارا کالکشن
Residence
هتل باروت لارا کالکشن
Designer Suite
اتاق های هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا
Designer Suite
اتاق های هتل باروت لارا کالکشن
Grand Designer Suite
اتاق های هتل باروت لارا کالکشن
Junior Suite
lara-rooms-family-suite-01.jpg
Family Suite

 

هتل های آنتالیا

برای مشاهده هزینه تورهای هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا روی لینک کلیک کنید.

 

منابع: Barutlara و booking

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.