‏7 مسیر پیاده روی زیبا و تماشایی در ژاپن‎ ‎

4.7
از 3 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
جاده های زیبا و تماشایی که قدم زدن را لذت بخش تر می کنند + تصاویر
13 خرداد 1397 12:00
0

بسیاری برای غذا به ژاپن میروند و بعضی برای تجربه های فرهنگی به شهر توکیو آمده اند. برخی دیگر زمستان برای اسکی به کوه های ژاپن سفر می کنند. اما، این جزیره ی زیبا  یک مقصد ایده آل برای پیاده روی است، در ادامه هفت عدد از زیباترین مسیرهای پیاده روی در کشور ژاپن را برایتان معرفی خواهیم کرد.

  1. مسیر Kumano Kodo، Kii Hanto

طول: 191 مایل

زمان : چهار تا پنج روز برای بازدید کامل

Kumano Kodo، واقع در جنوب غربی استان کیوتو، در واقع مجموعه ای از مسیرهای جذاب به طول 191 مایل در شبه جزیره کوی هانتو است. این مسیر به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، این مسیر بیش از هزار سال پیش به عنوان راهی برای رسیدن به هونگ تاشیا، هیتاتما تاشیا و ناچی تاشیا، که به طور کلی به عنوان کومونا سانزان، حرمهای بزرگ کومونو شناخته می شدند، آغاز شده است و در حقیقت مسیری زیارتی محسوب می شود. از شهر Tanabe و با اتوبوس می توانید به این مسیر برسید. شما می توانید یک شب در خانه های سنتی ژاپنی به نام ryokans اقامت کنید.

در طول سفر به طور معمول بین سه تا بیست کیلومتر در روز پیاده روی خواهید کرد، بسته به اندازه و تعداد افراد گروه، بازدید بین دو تا سه ساعت طول می کشد و اگر هم زمان داشته باشید می توانید تمام سه حرم بزرگ از Komono را ببینید.

 مسیر منتهی به حرم ها بسیار شیب دار و بعضا شامل پله است.

‏7 مسیر پیاده روی زیبا و تماشایی  در ژاپن‎ ‎

  1. Shiretoko، هوکایدو

طول: 15.5 مایل

زمان: دو روز

شمالی ترین جزایر ژاپن شرایط اسکی را برای توریست ها فراهم کرده است، اما در طول ماه های تابستان، ماجراجویی های جذابی نیز وجود دارد. این سایت جزئی از میراث جهانی یونسکو بوده و در نزدیکی یکی از مرزهای ژاپن است که به بیابان می رسد. تورهای مختلفی برای گشت و گذار در این مسیر در دسترس هستند که سفر با آن ها اغلب دو یا سه روز طول می کشد، اما شما می توانید همزمان از زیبایی طبیعی این جزیره لذت ببرید و در این فرآیند زیبایی های جدیدی ببینید.

سفرها در Iwaobetsu Onsen شروع می شود و روز بعد در Kamuiwakka Yu-no-taki به پایان می رسد، با یک شب کمپینگ در ارتفاع از این سفر لذت ببرید.

‏7 مسیر پیاده روی زیبا و تماشایی  در ژاپن‎ ‎

  1. مسیر زیارتی شیکوکو هنرو ، جزیره شیکوکو

طول: تا 685 مایل

زمان: شش هفته

این مسیر یکی از مهم ترین مسیرها برای رسیدن به زیارت معبد است و مخصوص افرادی است که از پیاده روی نمی ترسند. اگر کل راهپیمایی را انجام دهید 88 معبد را زیارت میکنید ، این امر مستلزم این است که شما در حدود یک ماه و نیم وقت خود را به این پیاده روی در این مسیر اختصاص دهید. البته سفرهای کوتاه تر در این مسیر محبوب تر هستند و اغلب با استفاده از اتوبوس و تاکسی در بین سفر، زمان آن کمتر از دو هفته خواهد شد.

‏7 مسیر پیاده روی زیبا و تماشایی  در ژاپن‎ ‎

  1. Summit Hotaka-dake ، آلپ ژاپن، جزیره اصلی

طول: متنوع است

زمان: یک تا دو روز

این مسیر یکی از صعب العبور ترین مسیرهای ژاپن است که در مجموعه ای از قله ها در کوه های آلپ ژاپن قرار گرفته است. در Hotaka-dake چندین قله وجود دارد و هر کدام به طور کلی مسیر خود را دارند. شروع مسیر در Dakesawa Hut و صعود به Kimi Kodaira سریع ترین مسیر و در عین حال چالش برانگیز ترین مسیر است. قدم زدن به کوه اوک Hotaka و کوه مائو Hotaka نیز میان گردشگران محبوب است. حتما فیلتر آب و لوازم جانبی همراه خود بیاورید. دسترسی از توکیو امکان پذیر است، اما از ناگانو بهتر است.

‏7 مسیر پیاده روی زیبا و تماشایی  در ژاپن‎ ‎

 

  1. Summit Yarigatake، آلپ ژاپن، Nagano

طول: متنوع است

زمان: دو روز

یکی دیگر از معروف ترین کوه های ژاپن، Yarigatake است. یک شب اقامت در یکی از کلبه های مسیر این کوه می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. بار سبک همراه خود داشته باشید تا در طول مسیر کمتر خسته شوید. کلبه ها معمولا از آوریل تا نوامبر باز هستند و می توانید در آن جا اقامت کنید. همچنین کلبه ها در ماه های تابستان بسیار شلوغ هستند و ممکن است شما مجبور شوید در کنار یک دسته از غریبه ها بخوابید. قسمت های اولیه از پیاده روی لذت بخش است، اما ممکن است پیاده روی در نقاط ناهموار سخت باشد. مسیر دره یاریساوا به کامیکچی به شدت با تجمع گردشگران بسته است، بنابراین اگر شما می خواهید صعود خلوت تری داشته باشید، از Tsubakuro-dake شروع کنید و به Yarigatake بروید.

‏7 مسیر پیاده روی زیبا و تماشایی  در ژاپن‎ ‎

 

  1. Basho Tour، هوکایدو

طول: 100 مایل

زمان: نه تا ده روز

پیاده روی در این مسیر فقط یک راه برای رسیدن به قله دارد و مسیری افسانه ای را طی خواهید کرد تا به بلندترین نقطه برسید. پیاده روی در این مسیر تحت نظر لیدر یا راهنمای تور صورت می گیرد و در نقاط خطرناک با کمربند به صخره متصل می شوید.

جنگل ها و مسیرهای پیاده روی کوهستانی که به تنهایی برای ساکنان و بازدیدکنندگان قابل دسترسی نیستند پیش روی شما قرار دارد. در طول مسیر در Matsushima، که به عنوان یکی از سه بام زیبای ژاپن شناخته شده است، از باغ های زیبا و مناظر بی نظیر کوه ها دیدن می کنید.

‏7 مسیر پیاده روی زیبا و تماشایی  در ژاپن‎ ‎

 

  1. Summit کوه فوجی ، Shizuoka، جزیره اصلی

طول: متنوع است

زمان: یک تا دو روز

کوه فوجی یکی از نشانه های برجسته ژاپنی است که به راحتی از توکیو و از میان خیلی از شهرهای این کشور قابل دسترسی است. کوه فوجی یک آتشفشان فعال است، که یک مسیر پیاده روی محدود در اطراف آن از 1 ژوئیه تا اوایل سپتامبر، و یا هر زمان که برف وجود داشته باشد باز است. برای رسیدن به این مسیر چهار راه وجود دارد، هر کدام فقط دو ساعت با ماشین از شهر فاصله دارد. شما می توانید با اتوبوس هم به هر یک از آنها بروید. اگر صبح زود شروع کنید پیاده روی در یک روز امکان پذیر است. صعود به قله شش تا هفت ساعت طول می کشد. کمپینگ نیز گزینه ی محبوبی میان توریست ها است و از مسیر پیاده روی کلبه های کوهستانی در دسترس هستند.

اگر در این مسیر شب ماندید، قبل از سپیده دم بیدار شوید و قبل از صعود از طلوع آفتاب لذت ببرید. مطمئنا این یک تجربه کاملا فراموش نشدنی برایتان خواهد بود.

‏7 مسیر پیاده روی زیبا و تماشایی  در ژاپن‎ ‎

 منبع : matadornetwork

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.