برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

4.7
از 3 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏ + تصاویر
17 آبان 1396 10:00
0

سایت Airlineratings  بر اساس فاکتورهایی هر سال برترین خطوط هوایی را معرفی می کند. برخی از این فاکتورها شامل سن ناوگان هوایی ، امتیاز و رضایت مسافران ، سودآوری ، کیفیت مواد غذایی و خدماتی که در پرواز به مسافران ارائه می گردد می شود. با لست سکند همراه باشید تا برترین خطوط هوایی انتخاب شده برای سال 2018 را بشناسید.

ایرلاین سال : ایرنیوزلند (Air Newsealand )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

ایرنیوزلند بعنوان برترین خط هوایی سال انتخاب شد ‏ این پنجمین سال متوالی است که ایرنیوزلند توانسته رکورد برترین عملکرد اقتصادی ، خلاقیت و نوآوری ، داشتن ناوگان جوان و کارکنان با انگیزه را بشکند. این فاکتورها موجب شده تا هر سال این خط هوایی روند رو به رشد خود را به خوبی نشان دهد. همچنین به انتخاب کاربران سایت Conde Nast Traveller نیز ، ایرنیوزلند برترین ایرلاین خارج از آمریکا انتخاب شده است. این ایرلاین در تمامی دسته بندی ها توانسته در رده اول یا برابر با رده اول قرار بگیرد که عملکرد استثنایی این ایرلاین را در بین سایر ایرلاین ها نشان می دهد.

ایرلاین با برترین کلاس درجه یک ( First Class ) : خطوط هوایی سنگاپور ( Singapore Airlines )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

ایرلاین سنگاپور برترین تجربه فرست کلاس را برای مسافرانش داشته است. خطوط هوایی سنگاپور چندین سال است که جوایز متعددی را در زمینه های مختلف به خودش اختصاص داده است و همیشه یکی از برترین خطوط هوایی چند دهه گذشته بوده است.

ایرلاین با برترین کلاس تجاری ( Business Class ) : ویرجین استرالیا (Virgin Australia)

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

بسیاری از افرادی که کابین های کلاس تجاری این خط هوایی استرالیایی را امتحان کرده اند آن را بیشتر به فرست کلاس شبیه دانسته اند تا  کلاس تجاری . مسافران این کلاس پروازی می توانند تجربه ای فراموش نشدنی و منحصر به فرد در هواپیمایی ویرجین استرالیا داشته باشند.

ایرلاین با برترین کلاس اقتصادی پیشرفته ( Premium Economy Class ) : ایر نیوزلند (Air Newsealand )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

ایرنیوزلند بار دیگر توانست در این کلاس پروازی نیز پیشرو باشد. نوآوری و خلاقیت هایی که در این کلاس پروازی ایرنیوزلند رخ داده است موجب شده تا افرادی که می خواهند کم هزینه تر سفر کنند هم بتوانند سفری راحت و ریلکس را تجربه کنند.

ایرلاین با برترین کلاس اقتصادی ( Economy ) : ایر کوریا (Air Korea )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

ایرلاین کره یا ایرکوریا به خوبی توانست با صندلی هایی با عرض 35 سانتی متر و فاصله 83 سانتی متری بین صندلی ها ، نظر افرادی که از کلاس اقتصادی این هواپیمایی استفاده می کنند را جلب کند و برترین کلاس اقتصادی را به خودش اختصاص دهد.

برترین میهمانداران هواپیما : خطوط هوایی سنگاپور (Singapore Airlines )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

میهمانداران هواپیمایی سنگاپور همیشه توانسته اند با لبخندی که همیشه بر لب دارند آرامش بیشتری به مسافران بدهند. همچنین نحوه رفتار آنها با مسافران نیز همیشه به قدری خوب بوده است که همیشه با رضایت هواپیما را ترک کرده اند.

برترین خدمات پذیرایی : کانتاس ایرویز (Qantas Airways )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

خطوط هوایی کانتاس برای چهارمین سال این عنوان را به خود اختصاص داد. خدمات پذیرایی این ایرلاین نه تنها در کلاس های پیشرفته بلکه برای افرادی که با کلاس اقتصادی سفر می کنند نیز با کیفیت است.

 

ایرلاینی که بیشترین پیشرفت را داشته است : خطوط هوایی تیانجین ( Tianjin Airlines )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

خطوط هوایی تیانجین در چین توانست پیشرفت قابل قبولی از خودش نشان دهد ، پرواز های این خط هوایی از چین به نقاط مختلف جهان صورت می گیرد و از کیفیت قابل قبول برخوردار است بعلاوه اینکه قیمت آنها نیز بسیار ارزان و مناسب است.

برترین ایرلاین ارزان قیمت : ویتجت ایر ( Vietjet air )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

هواپیمایی ویتجت ایر که یک ایرلاین ویتنامی است خدمات خود را با پایین ترین قیمت به مسافرانش ارائه می دهد اما در عین پایین بودن هزینه های این خدمات ، این ایرلاین ارزان قیمت دارای کیفیت بالا و مورد قبولی است.

ایرلاین با برترین پرواز طولانی مدت ( Long-Haul )

برترین خطوط هوایی برای سال 2018‏

برترین پروازهای طولانی مدت چند برنده داشت ، پرواز اتحاد ( خاورمیانه / آفریقا ) ، هواپیمایی کره ( آسیا / اقیانوسیه ) ، ویرجین آتلانتیک ( اروپا ) و ایرکالانا ( آمریکا ).

منبع : airlineratings

 

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان