خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای معروف ایرانی کدام هستند؟

4.5
از 57 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای ایرانی
15 مرداد 1397 10:40
0

best-persian-food.jpg

 لست‌سکند قصد دارد تا جهت ترویج فرهنگ غذاهای ایرانی، با نظر و انتخاب شما همراهان همیشگی‌اش، خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذای ایرانی را انتخاب کند. شما می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را از لیست زیر انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در این لیست،عناوین همه‌ی غذاهای ایرانی حضور ندارند و فقط غذاهای اصلی و شناخته شده و غذاهای محلی که در بیشتر رستوران‌ های ایران سرو می‌شوند و همه‌گیرتر هستند برای رای‌گیری قرار داده شده‌اند.  همچنین به جهت طولانی نشدن لیست، انواع مختلفی از یک دسته‌بندی غذایی تحت عنوان "انواع مختلف" در لیست درج شده اند.

هرکدام از شما عزیزان، فقط یک‌بار می‌توانید در این رای‌گیری شرکت کرده و شانستان را برای برنده شدن جایزه نقدی این نظرسنجی امتحان کنید. جایزه انتخاب پرطرفداترین غذای ایرانی به ده نفر به قید قرعه و نفری 200.000 تومان وجه نقد (در مجموع 2 میلیون تومان) خواهد بود.

شما عزیزان برای شرکت در این نظرسنجی خوشمزه می‌توانید هم از طریق وب‌سایت لست‌سکند و هم از طریق اپلیکیشن اندروید لست سکند و اپلیکیشن IOS لست سکند اقدام کنید!

زمان شرکت در این نظرسنجی محدود است پس همین حالا، پرطرفدارترین غذای ایرانی‌تان را انتخاب کنید!

قوانین و شرایط :

1- حداکثر می‌توانید 5 اننخاب داشته باشید.

2- جهت شرکت در نظرسنجی، درج نام کامل و فعال سازی پیامکی ضروری است. (بعد از ثبت نام کد تایید به صورت پیامک برای شما ارسال خواهد شد).

3- برای دریافت پیامک 1 الی 2 دقیقه زمان لازم است. لطفا فرم را نبندید تا بتوانید کد دریافتی را در صفحه وارد کنید.

4- در صورتیکه نام شما در میان برندگان باشد اما اطلاعات وارد شده در فرم با واقعیت مغایرت داشته باشد، متاسفانه از تحویل جایزه به شما معذور خواهیم بود.

5- ارسال اسکن کارت ملی جهت تطابق نام شما با نامی که در هنگام ثبت نام درج کرده اید الزامی‌ست.

6- دوستانی که شماره همراه خود را ترابرد کرده باشند به احتمال زیاد پیامک فعال سازی را دریافت نخواهند کرد.

7- در صورتیکه در سایت و یا اپلیکیشن توسط نام کاربری‌تان وارد شده باشید، نیازی به مرحله تاییدیه پیامکی نخواهید داشت.

فرصت شرکت در این نظرسنجی تا روز شنبه تاریخ 20 مرداد 97 ساعت 12 ظهر میباشد و برندگان همان روز در ساعت 15 اعلام خواهند شد.

نتایج نظرسنجی بر اساس آرائ 1386 نفر : 

best-persian-foods.jpg
اسامی برندگان
 
ضمن تبریک به تمامی برندگان، از شما تقاضا میشوند تا انتهای مرداد 97 اسکن کارت ملی و شماره کارت بانکی خود را از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایند . قبل از واریز وجود برای چک کردن صحت شماره تماس وارد شده در سایت با شما تماس خواهیم گرفت.
 
winners.jpg
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.