بزرگ ترین تخم مرغ شکلاتی در هتل مجلل فِیرموت دبی ‏

5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
باز هم یک هتل در دبی شگفتی آفرید + تصاویر
18 فروردین 1397 12:00
0

ابتکار یکی از هتل های دوبی مهمانان خود را شگفت زده کرده است. هتل فِیرموت دوبی (Fairmount Dubai) به مناسبت عید پاک (یکی از روزهای تعطیل در سال مسیحی است که یکشنبه‌ای در ماه مارس یا آوریل است)، یک تخم مرغ شکلاتی غول پیکر را در سالن انتظار اصلی هتل به نمایش گذاشت. این دکور منحصر به فرد که عنوان "بزرگ ترین تخم مرغ شکلاتی دوبی" را از آن خود کرده توسط سرآشپز هتل، روماین کاستت (Romain Castet) فرانسوی تهیه شده است. این تخم مرغ بی نظیر از 80 کیلو شکلات تلخ ساخته شده و 2.5 متر ارتفاع دارد.

بزرگ ترین تخم مرغ شکلاتی در هتل مجلل فِیرموت دبی ‏

طراحی و پیاده سازی این سازه شکلاتی غول پیکر، حدودا چهار هفته گروه های مهندسی و آشپزی هتل را به خود مشغول کرد و تا چند ساعت پیش از رونمایی رسمی نیز کار روی جزئیات آن ادامه داشت. سرآشپز روماین کاستت می گوید: "مفتخریم که توانسته ایم پروژه ی بی نظیر را با موفقیت به پایان برسانیم. ساخت این تخم مرغ به دلیل ابعاد بسیار بزرگ آن اصلاً آسان نبود، اما نهایتا توانستیم یکی از به یادماندنی ترین آثار هنری که تاکنون در مجموعه هتل به نمایش درآمده را خلق کنیم، این دکور جذاب برای مسافران یکی از بهترین سوژه ها برای به اشتراک گذاشتن در اینستاگرامشان خواهد بود."

گرچه نگاه کردن به این همه شکلات بسیار اشتها برانگیز است، اما قرار نیست کسی به این تخم مرغ شکلاتی که 436 هزار کالری دارد؛ ناخنک بزند! تریه آبرامز (Terje Abrams)، مدیر روابط عمومی هتل فِیرمونت دوبی در گفتگو با نشریه ی لونلی پلَنِت (Lonely Planet) گفت: "با توجه به با افزایش دمای هوا در شهر دوبی، عمر پوشش شکلاتی این تخم مرغ بیش از یک ماه نیست، بنابراین به جهت رعایت اصول بهداشتی بعد از عید پاک این تخم مرغ از لابی برداشته شده و امحا خواهد شد." این تخم مرغ زیبا از 18 مارس تا 8 آوریل در هتل به نمایش در خواهد آمد.

بزرگ ترین تخم مرغ شکلاتی در هتل مجلل فِیرموت دبی ‏

 البته این اولین باری نیست که نام هتل فیرموت دوبی بر سر زبان ها افتاده است. در اوایل سال جاری نیز نام این هتل با ارائه گران ترین پکیج مناسبتی ویژه ولنتاین خبرساز شده بود. پکیج لوکس و گران قیمت هتل به ارزش 23 هزار دلار شامل خدماتی نظیر سواری با یک لیموزین، پرواز با هلیکوپتر بر فراز دوبی، اقامت در سوئیت دوبلکس و لاچکری هتل با پیشخدمت شخصی، 100 شاخه گل سرخ و یک قطعه گردبند الماس نشان با ارزش 4 هزار دلار، می شد.

منبع : lonelyplanet

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.