بدروم، زنده ترین شهر توریستی ترکیه

4.7
از 17 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
12 تیر 1392 00:00
11

بدروم شهری زیبا وساحلی در جنوب غربی ترکیه که در کنار ساحل دریای اژه از مراکز بسیار زیبای و توریستی با معماری فوق العاده خاص به سبک مصری در کنار قلعه قدیمی آرام گرفته است. شهر بدروم جزو شهرهای است که در فصل توریستی بصورت 24 ساعت باز میباشد.

بدروم که در زمان باستان (هالی کارناس) نامیده میشد. در واقع زادگاه " هردوت " و محل مقبره پادشاه ماسولوس ( در قرن 4 قبل از میلاد ) است که یکی از عجایب هفت گانه جهان باستان است. شبه جزیره زیبای بدروم ، مطابق با سلیقه گردشگرانی است که به یک فضای تسکین بخش و آرام علاقمند هستند. روستاهای اطراف آن به همراه میهمان سراها و هتلهای کوچک واقع بر یک خلیج آرام ، این مکان را می آرایند.

شهر بدرم به چندین منطقه تقسیم شده است که هر کدام از مناطق دارای ویژگیهای خاص خود میباشد :
مناطق گومبت , باغلا, کارا اینجیر, ارتا کنت یالیسی, اکتور, بیتز, گومبت و بارداکچی واقع در ساحل جنوبی ، دارای کرانه های شنی زیبایی هستند. مناطق ارتا کنت, بیتز و اکتور از جمله سواحلی هستند که پوشیده از زنبقهایی با گلهای آبی رنگ . اردو زنان و موج سواران از منطقه گومبت لذت میبرند و در منطقه بیتز تخته های موج سواری رنگارنگ ، با مهارت از میان دکلهای قایقها در خلیج می جهند. بر کرانه دریا ، شما میتوانید از پیاده روی آرام در میان باغهای پرتقال و نارنگی که مانند نواری ساحل را احاطه کرده اند ، لذت ببرید.

معروف ترین کشتی تفریحی بدروم "کاتاماران" و Blue Voyage نام دارند. با این کشتی میتوانید سفر به یاد ماندنی در دریای مدیترانه داشته باشید. این کشتی در ساحلهای مختلف می ایستد و شما میتوانید در آن مناطق شنا کنید. بدوم دارای هتل هایی با سطح و کلاس بسیار بالاست.

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

بدروم

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.