رستوران های ارزان و مقرون به صرفه در کازان ‏

4.7
از 3 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
به این روش‌ها می‌توانید در کازان تقریبا مجانی غذا بخورید! + تصاویر
29 خرداد 1397 10:00
0

شهر کازان سومین شهر روسیه پس از مسکو و سن پترزبورگ است که قدمت بسیاری نیز دارد. به مناسبت مسابقات جام جهانی 2018 این شهر میزبان گردشگران بسیاری شده است. اگر به کازان سفر کردید و در یکی از هتل های کازان اقامت داشتید، بد نیست بدانید که نیاز نیست برای غذاخوردن مقدار زیادی هزینه کنید چرا که بسیار ارزان و مقرون به صرفه می توانید غذاهای خوشمزه و لذیذی میل کنید. اگر در این شهر به دنبال رستوران ها و کافه های ارزان هستید شاید این لیست بتواند به شما کمک کند.

دوبرایا استولوایا (Dobraya Stolovaya)

این رستوران اغلب به خاطر غذاهای ارزانش نادیده گرفته شده است ، رستوران دوبرایا استولوایا یک غذاخوری ساده است که از دوران شوروی مشغول به کار بوده است. روسی تنها زبانیست که کارکنان این رستوران می توانند صحبت کنند اما آنها در نهایت تلاششان را می کنند تا این مشکل زبان را حل کنند و بتوانند سفارش مشتریانشان را بگیرند. معمولا غذاهای این رستوران حدود 250 روبل ( یا 5 دلار که می تواند متغیر نیز باشد ) است که بستگی به چیزی که سفارش می دهید دارد اما سالاد ، سبزیجات ، گوشت و دسر نیز شامل آن می شود.

تور روسیه

تور روسیه

سوپرمارکت باختله ( Bakhetle Supermarket )

یکی از بهترین گزینه ها برای زمانی که می خواهید کم خرج کنید و یا عجله دارید و زمان نشستن در رستوران ها را ندارید رفتن به سوپرمارکت های زنجیره ای است ، سوپرمارکت باختله قسمتی دارد که در آن انواع کیک و دسر قرار گرفته که همانند شیرینی های خانگی خوشمزه است. همچنین در همین قسمت می توانید نان های مختلفی را نیز بیابید و انواع غذاهای آماده و سالاد را که آماده بردن هستند انتخاب کنید.

رستوران های کازان روسیه

کافه چاک چاک ( Chak Chak Cafe )

یک غذاخوری دیگر در کازان که سلف سرویس و در عین حال ارزان است کافه چاک چاک است. غذاهای این کافه همیشه تازه و آماده سرو هستند بنابراین شما می توانید غذای مورد نظرتان را خودتان بکشید و مشکلی در برقراری ارتباط و ندانستن زبان نخواهید داشت. دسرها و شیرینی های خوشمزه ای نیز در این کافه سرو می شود ، چاک چاک که نوعی شیرینی سنتی و ملی تاتاری در روسیه است نیز در این کافه سرو می شود.

رستوران های کازان روسیه

سنترال مارکت ( Central Market )

اگر می خواهید کمی بیشتر با مردم محلی وقت بگذرانید سنترال مارکت می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد چرا که علاوه بر غذاهای خوشمزه ای که می توانید در آن بیابید با مردم کازان روسیه نیز بیشتر آشنا می شوید. همچنین در سنترال مارکت کازان می توانید غذاهای سنتی تاتار را نیز امتحان کنید. پیلاف (Pilaf) را امتحان کنید ، غذایی که از ترکیب سبزیجات و میوه تهیه می شود.

تور روسیه

بیلیار ( Bilyar )

بیلیار یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای است که علاوه بر منوی خارق العاده ای که دارد دکور زیبای آن نیز چشمگیر است. فضای داخلی این رستوران شبیه به یک کابین روستایی است که به شکلی سنتی با وسایل و ابزار خانگی دکور شده است. غذاهای سنتی تاتار در این رستوران سرو می شود که از آنها می توان به مانتی ، چاک چاک یا echpekmoks اشاره کرد. غذاهای اصلی این رستوران بین 50 تا 200 روبل ( حدود 1 تا 4 دلار که ممکن است متغیر باشد ) است.

رستوران های کازان روسیه

کافه خیابان کورژیک ( Korzhik Street Cafe )

این کافه رستوران نیز یکی دیگر از غذاخوری های دوران شوروی است که شاید بتوان گفت از سایر رستوران های قدیمی شهر جذاب تر است. کافه خیابان کورژیک رستورنی با چهره ای شاداب و دکوری رنگارنگ که محیطی دوستانه و صمیمی دارد. این رستوران انواع غذاهای روسی و تاتاری را سرو می کند و معمولا در ساعات پایانی شب غذاهای این رستوران با تخفیف ارائه می شود.

تور روسیه

 

منبع : theculturetrip

 

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان