هتل جدید کَتِسکیلز نیویورک، کمپی با نمای کوهستانی فوق العاده

4.6
از 5 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
کمپی با نمای کوهستانی فوق العاده + تصاویر
24 فروردین 1397 09:00
0

در اعماق کوهستان های کتسکیلز (Castskills) نیویورک، یک خوابگاه قدیمی متعلق به دهه ی بیست میلادی با تغییرکاربری به یک هتل بوتیک، با نام هتل و کافه ی ایستویند (Eastwind Hotel & Bar) شهرت یافته است. منطقه ی کتسکیلز این روزها به یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران دوستدار طبیعت تبدیل شده و احداث این هتل در منطقه شاهدی بر آن مدعاست.

بیرون بویِر (Bjorn Boyer)، مالک این مجموعه در گفتگو با نشریه ی تراول پلاس لیژر (Travel + Leisure) می گوید: "کتسکیلز مرا به خاطرات بچگی می برد؛ به دورانی که صرف کوه نوردی، شنا، و اسکی می شد. ما اعتقاد داریم که این خاطرات برای بسیاری از مردم هنوز هم جذابیت دارد، دور کردن آنها از مشغله های زندگی امروزی و بازیابی خاطرات کودکی از مهم ترین جاذبه های این مکان گردشگری است".

برای رسیدن به اتاق ها و کابین های شیروانی این هتل باید مسیر دو ساعته از نیویورک تا دامنه کوه ویندهام (Windham) را طی کنیم. مهمان ها می توانند در کابین های ویژه هتل یا سوئیت های 16 گانه ای که همگی مزین به قالیچه های دستبافت، آویز های سنتی، و مبلمان شرکت ماسایا (Masaya & Co.) هستند اقامت کنند. امتیاز کابین های ویژه این هتل شومینه های اختصاصی و نمای حیرت انگیز کوهستانی آن است.

این هتل می تواند در تمام فصول سال مقصد گردشگرانی باشد که شیفته طبیعت، ماجراجویی و تجربه فعالیت هایی پرهیجانی مانند اسکی، اسب سواری، ماهی گیری، قایق رانی، کوه نوردی، و دوچرخه سواری هستند.

بویر می گوید: "من و همسرم که همیشه از این فعالیت ها و طبیعت گردی در تمام فصول سال لذت برده ایم".

در هتل ایستویند فضاهای همگانی برای عموم مردم هم در نظر گفته شده است. گروه های مختلف مردم می توانند از امکانات این بخش اعم از استخر، چشمه های آب گرم، سونا و کافه ها برای گرم تر کردن گپ های صمیمی خود بهره ببرند. نمای سرسبز کوهستانی منطقه در کنار دکوراسیون نوستالژیک آن، که متشکل از چندین میز چوبی بزرگ و بخاری های نفتی است آنرا بسیار خاطره انگیزتر کرده است. 

جریان آرام زندگی در این منطقه، احساس نزدیکی به طبیعت را در بیننده ایجاد می کند. هر بار که به کتسکیلز سفر می کنید حسی از اکتشاف و ماجراجویی همراه شماست.

مجموعه ی ایستویند که در 1 ژوئن افتتاح می شود تنها هتلی نیست که نسل جوان تری از مسافران را به کتسکیلز جذب می کند. در سال 2016، کلبه ی اسکریبنِر (Scribner) در کتسکیلز به عنوان یک کلبه ی کوهستانی ویژه ی نیویورکی ها مجدد افتتاح شد. در فصل بهار پیش رو نیز، مجموعه دیگری از کلبه های چوبی در این کوهستان، در منطقه سرسبزی به وسعت 95 هکتار با تلفیق عناصر منحصر به فرد کهن و عناصر زیبایی مدرن نظیر چرمکاری و نقاشی های دیواری، آماده میزبانی از گردشگران خواهد شد.

 هتل جدید کَتِسکیلز نیویورک، کمپی با نمای کوهستانی فوق العاده

هتل جدید کَتِسکیلز نیویورک، کمپی با نمای کوهستانی فوق العاده

هتل جدید کَتِسکیلز نیویورک، کمپی با نمای کوهستانی فوق العاده

 

منبع : travelandleisure

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.