ترفند های اقامت در هتل برای سفرهای خانوادگی

5
از 3 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
با این 9 روش هزینه‌های اقامت در هتل را نصف کنید!
06 تیر 1397 12:00
0

افرادی که زیاد مسافرت می‌روند ترفندها و نکاتی را تجربه می‌کنند که هرچند بسیار ظریف هستند اما کمک بزرگی می‌کنند تا از وقت خود در مسافرت نهایت استفاده را ببرید و هزینه‌های بیهوده خود را هم کاهش دهید. ترفندهای اقامت در هتل بسیار زیاد هستند و وابسته به مقصد می‌توانند مختلف باشند. برطرف کردن نیازهای ساده در یک اقامت کوتاه یا طولانی مدت نیاز به کمی خلاقیت دارد. در ادامه ۱۰ مورد از ترفندهای اقامت در هتل را آموزش دادیم تا شما هم در سفر بعدی چند مورد دیگر را با الگوگیری از آن‌ها، خودتان کشف کنید.

 

1. هتلی انتخاب کنید که لوازم آشپزخانه و سایر لوازم مورد نیاز را داشته باشد

 

هتل ارزان

 

یکی از هوشمندانه‌ترین ترفندهای اقامت در هتل، انتخاب هتلی است که به میهمانانش لوازم اولیه یک اقامت چند روزه را امانت دهد. برای مثال برخی هتل‌ها لوازمی مثل پلوپز، مخلوط‌کن، لوازم اولیه آشپزی و ... را در اختیار می‌گذارند تا خودتان به راحتی در اتاق یا آشپزخانه مشترک آشپزی کنید. این لوازم محدود به لوازم آشپزی نیستند، اتو، سشوار و دیگر وسایلی که هر مسافری با خود حمل نمی‌کند را شامل می‌شود.

 

 

2. از کتری برقی یا قهوه‌جوش برای درست کردن غذاهای ساده استفاده کنید

 

هتل ارزان

 

بسیاری از غذاهای آماده در فروشگاه‌ها هستند که تنها با ریختن آب‌جوش یا کمی گرم کردن آماده خوردن می‌شوند. اسپاگتی‌های خشک را با ریختن آب جوش و کمی صبر کردن می‌توانید برای یک میان‌وعده در اتاق خود آماده کنید. معمولاً سوئیت‌ها یا هتل‌ها یک قهوه‌ساز یا کتری در اختیار مسافر می‌گذارند یا حتی می‌توانید از آشپزخانه هتل بخواهید آن را برای شما گرم کنند.

 

3. از هات‌‌اسپات گوشی خود به جای وای‌فای پولی استفاده کنید

 

هتل ارزان

 

کاهش هزینه مهمترین هدف ترفندهای اقامت در هتل است و یکی از هزینه‌های اجتناب ناپذیر در مسافرت اینترنت است. اگر محل اقامت شما اینترنتی رایگان ارائه نمی‌دهد می‌توانید اینترنت سیم‌کارتی که تور به شما داده را برای استفاده در لپ‌تاپ به اشتراک بگذارید. البته قبل از این کار طرح‌های اینترنت اپراتور سیم‌کارت خود را چک کنید تا هزینه زیادی بابت یک استفاده موقتی نپردازید. هات‌اسپات کردن گوشی هوشمند کار ساده‌ای است و از طریق تنظیمات گوشی به راحتی قابل انجام است. در هر صورت، بیشتر هتل ها وای‌فای رایگان دارند و اگر سیم کارتی هم دریافت نکردید، جای نگرانی نیست.

 

4. از یک حوله برای بستن فاصله زیر در استفاده کنید

 

هتل ارزان

 

اگر شما هم از افرادی هستید که خواب بسیار سبکی دارند یا کوچکترین نوری در هنگام خواب آزارتان می‌دهد،  فاصله زیر در ورودی اتاق هتل‌های پر رفت و آمد و با چراغ‌هایی همیشه روشن اذیت‌کننده هستند. برای مسدود کردن این فاصله به راحتی یک حوله را در پایین در قرار دهید.

 

5. مسواک خود را از سطوح آلوده فاصله دهید

 

هتل ارزان

 

پزشکان توصیه می‌‌کنند مسواک خود را در دستشویی نگذارید و آن را از سطوح آلوده دور کنید. اگر عادت دارید در اتاق خود مسواک را روی میز می‌گذارید، یکی از ترفندهای اقامت در هتل همراه داشتن یک یا دو گیره لباس است تا هم لباس‌های شسته شده را گیره بزنید یا از آن برای کارهای دیگری مثل پایه برای مسواک استفاده کنید.

 

6. از سکه برای مسدود کردن سینک استفاده کنید

 

هتل ارزان

 

اگر نیاز به شستن چند تکه لباس یا چیزی در اتاق خود دارید و سینک روشویی مسدود‌کننده خروج آب ندارد‌، از یک سکه یا درب نوشابه برای این کار استفاده کنید.

 

7. برای شارژ موبایل از خروجی یو‌اس‌بی پشت تلویزیون استفاده کنید

 

هتل ارزان

 

شاید بارها برای شما پیش آمده که شارژر موبایل خود را فراموش کرده‌اید یا به دلیل متفاوت بودن استاندارد پریز برق نتوانسته‌اید از دوشاخه شارژر خود استفاده کنید. به هر دلیلی اگر نتوانستید از شارژر مستقیم به برق استفاده کنید، کابل آن را جدا کنید و به پورت یو‌اس‌بی پشت تلویزیون متصل کنید. هرجا و هر وسیله دیگری که پورت یو‌اس‌بی دارد می‌تواند به عنوان شارژر عمل کند.

 

8. اتاق خود را مرطوب کنید

هتل ارزان

 

اگر به یک منطقه گرم و خشک سفر کرده‌اید، می‌توانید برای کمی رطوبت دادن به هوای اتاق خود و جلوگیری از خشکی پوست، یک حوله نمدار را جلوی دریچه خروجی تهویه بگذارید تا همزمان رطوبت اتاق هم تامین شود.

 

 

9. کیسه تحویل لباس یا هر کیسه پلاستیک دیگر را دور نیاندازید

 

هتل ارزان

 

برای تحویل لباس به خشکشویی هتل به طور معمول کیسه پلاستیکی بزرگی تحویل مسافر می‌شود که و بعد از استفاده آن را همراه زباله دور می‌اندازند. بهتر است از همین کیسه‌ها برای گذاشتنن پوشک کثیف بچه یا باقی‌مانده‌های غذا استفاده کنید تا از سطل زباله جدا باشند و بوی آن‌ها در اتاق پخش نشود.

 

منبع : thekrazycouponlady

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.